Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2011 #801 Skrevet 24. februar 2011 Skal forsøke det. Har allerede tilbragt en liten stund under ullteppet, og hadde en eh...bøtte med lakris-is i lankene...fiin blanding og balanse der.
mia83 Skrevet 24. februar 2011 #802 Skrevet 24. februar 2011 Hva er det med alle og lakris-is for tida?
Cata Skrevet 24. februar 2011 #803 Skrevet 24. februar 2011 Hva er det med alle og lakris-is for tida? Lurer jeg også på . Det høres forresten ikkeno' godt ut. Melder meg forresten inn i ullpleddsliternes klan *nettopp frigitt fra sofaens grep*
mia83 Skrevet 24. februar 2011 #804 Skrevet 24. februar 2011 Jeg har smakt Lakritspuck i Sverige, og den synes jeg ikke var noe god... så.. is med lakris?? Ellers takk.
trulta_ Skrevet 25. februar 2011 #805 Skrevet 25. februar 2011 Aha...du har vært på Tupperware-party! Kami på party
Kamikatze Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #807 Skrevet 25. februar 2011 Kami på party Sånt har nok tidvis forekommet... Ha en god helg, dere som skal ha sånt!
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2011 #808 Skrevet 25. februar 2011 Jo takk som byr. Helga kommer jo enten en vil eller ikke, så er det opp til den enkelte hva en fyller den med. Kjenner at en dusj nærmer seg. Det var kaldt ute i dag.
Kamikatze Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #810 Skrevet 25. februar 2011 Oi, jeg sølte en dråpe lettmelk i øyet! Den rikosjetterte ut av kartongen i det jeg satte den litt for bestemt i fra meg på skrivepulten. Spiser kjeks for å gi meg sukkersjokk. Da blir det hurtig oppvask, og så rett i snorkekassa. Jo takk som byr. Helga kommer jo enten en vil eller ikke, så er det opp til den enkelte hva en fyller den med. Kjenner at en dusj nærmer seg. Det var kaldt ute i dag.Jeg skulle gjerne gitt deg en dusj, jeg. Hvis ikke det var for at jeg var så snabla trøtt, og at du er totalt ukjent. Det siste er kanskje ikke egentlig nødvendigvis en grunn, om jeg tenker etter... God helg Kami!Jo, takk det samme, mia83! (83? Hvor mange er dere, egentlig?)
Cata Skrevet 26. februar 2011 #811 Skrevet 26. februar 2011 Oi, i går må ha vært den store "i øyet" dagen. Jeg fikk is i øyet (og et kaldt glimt?) da jeg skulle hogge meg gjennom isen på frontruta på bilen i går morges.
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2011 #812 Skrevet 26. februar 2011 (endret) Jeg skulle gjerne gitt deg en dusj, jeg. Hvis ikke det var for at jeg var så snabla trøtt, og at du er totalt ukjent. Det siste er kanskje ikke egentlig nødvendigvis en grunn, om jeg tenker etter... Eh..tusen takk, det var veldig snilt, men jeg har en fin og fastmontert dusj på veggen jeg. Trenger ikke flere. Men tanken teller den. Godmorgen fra en forvillet en. Endret 26. februar 2011 av Margareth
Kamikatze Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #813 Skrevet 26. februar 2011 Oi, i går må ha vært den store "i øyet" dagen. Jeg fikk is i øyet (og et kaldt glimt?) da jeg skulle hogge meg gjennom isen på frontruta på bilen i går morges. Is! Eh..tusen takk, det var veldig snilt, men jeg har en fin og fastmontert dusj på veggen jeg. Trenger ikke flere. Men tanken teller den. Godmorgen fra en forvillet en. God morgen. Håper det ikke er på ytterveggen. Er du forvillet? Sånn som eierløse katter, liksom?
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2011 #814 Skrevet 26. februar 2011 Mhm. Nesten sånn...i tåkeheimen. Det er mest på utsiden, men om jeg sitter stille og lytter, kan jeg høre en liten tåkelur fra mitt indre, så det står nok ikke helt bra til der inne i dag. Men, jeg kan ikke klage. Har du noe å klage over kanskje?
Kamikatze Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #815 Skrevet 26. februar 2011 Vel, det er ikke mye tåkelur her. Mer en krysning mellom tuba og mitraljøse. Jeg har ikke til hensikt å lete opp noe å klage over, når jeg har det så bra som jeg kan ha det, at 96% av jordas befolkning har det verre.
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2011 #816 Skrevet 26. februar 2011 Huffda. Tubøse tilstander høres ikke ideelt ut. Du har da ikke vært på fest, har du det? Er det kanskje bare sånn som det er i enkelte pusehoder om morgenen, på formiddagen?
Kamikatze Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #817 Skrevet 26. februar 2011 Lite fest i pusehoder lørdag morgen... Skal du ikke få i deg kaffe?
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2011 #818 Skrevet 26. februar 2011 Jeg har hatt min halve morgenkopp med kaffe og det blir ikke mere før utpå dagen nå. Jeg drikker faktisk kun kaffe når jeg spiser brødmat, og om jeg har et stort krus med kaffe pleier jeg å slå ut halvparten... Ikke en stor kaffedrikker, altså, men det lille jeg drikker er veldig godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå