Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal forsøke det. Har allerede tilbragt en liten stund under ullteppet, og hadde en eh...bøtte med lakris-is i lankene...fiin blanding og balanse der. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med alle og lakris-is for tida? :klo:

Skrevet

Hva er det med alle og lakris-is for tida? :klo:

Lurer jeg også på :klo: . Det høres forresten ikkeno' godt ut. Melder meg forresten inn i ullpleddsliternes klan *nettopp frigitt fra sofaens grep*

Skrevet

Jeg har smakt Lakritspuck i Sverige, og den synes jeg ikke var noe god... så.. is med lakris?? Ellers takk. :ler:

Skrevet

Aha...du har vært på Tupperware-party! :jepp:

:skratte:

Kami på party

Skrevet
:skratte:

Kami på party

Sånt har nok tidvis forekommet... :sjenert:

Ha en god helg, dere som skal ha sånt! :goodbye:

Skrevet

Jo takk som byr. :jepp: Helga kommer jo enten en vil eller ikke, så er det opp til den enkelte hva en fyller den med. Kjenner at en dusj nærmer seg. Det var kaldt ute i dag.

Skrevet

Oi, jeg sølte en dråpe lettmelk i øyet! Den rikosjetterte ut av kartongen i det jeg satte den litt for bestemt i fra meg på skrivepulten. Spiser kjeks for å gi meg sukkersjokk. Da blir det hurtig oppvask, og så rett i snorkekassa.

Jo takk som byr. :jepp: Helga kommer jo enten en vil eller ikke, så er det opp til den enkelte hva en fyller den med. Kjenner at en dusj nærmer seg. Det var kaldt ute i dag.
Jeg skulle gjerne gitt deg en dusj, jeg. Hvis ikke det var for at jeg var så snabla trøtt, og at du er totalt ukjent. Det siste er kanskje ikke egentlig nødvendigvis en grunn, om jeg tenker etter...

God helg Kami!
Jo, takk det samme, mia83! :goodbye: (83? Hvor mange er dere, egentlig?) :fnise:
Skrevet

Oi, i går må ha vært den store "i øyet" dagen. Jeg fikk is i øyet (og et kaldt glimt?) da jeg skulle hogge meg gjennom isen på frontruta på bilen i går morges.

Skrevet (endret)

Jeg skulle gjerne gitt deg en dusj, jeg. Hvis ikke det var for at jeg var så snabla trøtt, og at du er totalt ukjent. Det siste er kanskje ikke egentlig nødvendigvis en grunn, om jeg tenker etter...

Eh..tusen takk, det var veldig snilt, men jeg har en fin og fastmontert dusj på veggen jeg. Trenger ikke flere. Men tanken teller den. ;) Godmorgen fra en forvillet en. :goodbye: Endret av Margareth
Skrevet
Oi, i går må ha vært den store "i øyet" dagen. Jeg fikk is i øyet (og et kaldt glimt?) da jeg skulle hogge meg gjennom isen på frontruta på bilen i går morges.
:duskedame: Is! :hjerter:

Eh..tusen takk, det var veldig snilt, men jeg har en fin og fastmontert dusj på veggen jeg. Trenger ikke flere. Men tanken teller den. ;) Godmorgen fra en forvillet en. :goodbye:

God morgen. Håper det ikke er på ytterveggen. Er du forvillet? Sånn som eierløse katter, liksom?
Skrevet

Mhm. Nesten sånn...i tåkeheimen. Det er mest på utsiden, men om jeg sitter stille og lytter, kan jeg høre en liten tåkelur fra mitt indre, så det står nok ikke helt bra til der inne i dag. Men, jeg kan ikke klage. :)

Har du noe å klage over kanskje?

Skrevet

Vel, det er ikke mye tåkelur her. Mer en krysning mellom tuba og mitraljøse. Jeg har ikke til hensikt å lete opp noe å klage over, når jeg har det så bra som jeg kan ha det, at 96% av jordas befolkning har det verre.

Skrevet

Huffda. Tubøse tilstander høres ikke ideelt ut. Du har da ikke vært på fest, har du det? Er det kanskje bare sånn som det er i enkelte pusehoder om morgenen, på formiddagen?

Skrevet

Lite fest i pusehoder lørdag morgen... :ler:

Skal du ikke få i deg kaffe?

Skrevet

Jeg har hatt min halve morgenkopp med kaffe og det blir ikke mere før utpå dagen nå. :) Jeg drikker faktisk kun kaffe når jeg spiser brødmat, og om jeg har et stort krus med kaffe pleier jeg å slå ut halvparten... Ikke en stor kaffedrikker, altså, men det lille jeg drikker er veldig godt! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...