Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

De husker jeg også. Men kun som pynt på gulrotkaker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gjorde i alle fall fem-om-dagen enklere...

- Straks tilbake...

Skrevet

Oi, der ble hun visst voldelig, gitt. :ler:

Nei, nå må jeg finne på noe ordentlig mat. Noe å brenne tunga på. Noe karbonade eller pytt i panne eller sånn. Vent litt, der er ennå noen røkte svinekoteletter i fryseren... Nei, de tar for lang tid. Kyllingpyttipanne med egg! Solgt!

Skrevet

Det høres godt ut! Men du må ikke spise så sent! :ler:

God morgen forresten! :vinke:

Skrevet

Vent litt, der er ennå noen røkte svinekoteletter i fryseren... Nei, de tar for lang tid.

Neste gang du kjøper et litt større brett med koteletter, så steiker du dem opp i ovnen med èn gang, så har du lett tilgjengelig ettersom behovet oppstår. Var ikke det lurt? Har du mikroovn?

Når det gjelder marsipangulerøtter; det har en da i rikt monn i juleutstillinger i desember. Og de ser så nydelige og fristende ut, men de smaker jo det samme som alt annet som ser supergodt ut i utstillingsvinduene. Nedtur. :(

Godmorgen i mattråden. :)

Skrevet

Hæ? Er det for noe da? Aldri sett og aldri ønsket å smake på heller. Kindersjokolade er nedtur. Bar luft med noe greier rundt jo. :klo:

Skrevet

Liker kindersnopolader jeg. Sånne med hvitt i.

G'orgen, ja. Da var tråden passe margerert igjen. ;)

Fryser jeg ferdige kottiser, så blir de ikke gamle. De blir forresten nydelige når de får stå noen timer i folie på svak varme i pizzaovnen. Så møre at de kan drikkes.

Drikke ja. Kaffetrakteren er svintreig i dag. Må prøve å unngå å slenge den i veggen...

Skrevet (endret)

:sprettert::kaffekopp: Kos deg med denne i mellomtiden. :)

Edit: Glemmer alltid t-en i sprettert. (Den siste t-en altså.)

Endret av The Kitten
Skrevet

OK? Først skyter de etter meg med sprettert, så viser de frem kaffekopper som er umulige å nå? Hvor i svarten la jeg nå den hagla? :gjeiper:

Skrevet

Unnskyld! :sjenert:

Greit. - En skal tidlig krøkes, som god sadist skal bli. Hehe!

Skrevet (endret)

greit - jeg kan ta dem ut på kjøkkenet igjen jeg :gjeiper:

Jotakk, som spør - jeg kan ikke annet enn å klage. :nigo:

Skal bare ha "et par svar til her", så skal jeg logge av. Hele tiden. Jeg er og blir en optimist! :jepp:

Hva har du gjort for noe morsomt i dag så langt da?

Endret av Margareth
Skrevet

Tu møtsj, tu leit. :ler:

Verden ser snillere ut når øynene ikke er gjenklistra av usovede morgentimer og lavt trykk i øyenlokkhydraulikken. Kaffe er øyets hydrolikkolje. :opplyser:

Farer livet fint med deg, denne djevelens onsdag?

Skrevet

*se svar over her, hehe..*

Skrevet

Haha! Ja, de der tilbakeredigeringene går lett hus forbi. Arti? Ikke ennå. Er jo bare på forsterstadiet ennå dagen.

Liker å gjøre unna sånne pliktmessigheter, før hjernen våkner tilstrekkelig til at jeg skjønner hva jeg holder på med. Så jeg er i ferd med oppvasken. (Okai, teknisk sett er det å surfe i sidene til Clas etter tilkoblingsrør til oppvaskmaskina oppvaskrelatert nok, liksom...)

Skrevet

Hehe..den var god. :) Helt i orden å strekke begrepene litt syns jeg. Godkjentstempel fra meg. De har mye artig hos Claes...

Skrevet

Den har jeg ikke sett før. Sikkert sånn knallstiv plast som gjør mere vondt en godt. Har hatt "fotmassasjesko" i sånn piggmodell, og det var hårda bud for undersåttene gitt. :sukk:

Men ellers så er vel mennesklige håndspåleggelser det aller, aller beste. Siden vi først nevner det. :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...