Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Noterer meg at det er flere som er litt søvndrukken... :ler:

Nix, her er vi kliss våkne og holder på med å utforske den fine fredagen. HVA er bedre enn å kombinere rare ting for å få en morsom dag? Kan`ke tenke meg noe artigere jeg. :hoppe:

Eh...men mulig at du har rettere enn jeg vil innrømme: jeg har helt glemt at jeg skal logge av for en halvtime siden og sette i gang med høye knespark og rumperist der ute i den virkelige verdenen. Nå går jeg, og salutterer dem på høflig vis. Farvel, unge mann. :goodbye:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hanemarsj er utelukket om morgenen. Er glad jeg greide å brekke kroppen opp av madrassen. Er en vandrende muskelknute, med gangsperr fra tåspiss til skulder etter gårsdagens utskeielser.

Det går mot en langstrakt het dusj, for å myke opp tilstrekkelig til at de forferdeligste glosene blekner litt før jeg skal lee meg. Så når jeg får puslet rundt noen timer, løsner det vel etter hvert.

Lurer på hvordan det er å lage ostetoast med brunost? Vent her, litt.

Hadet, Margareth! Hyggelig av deg å interagere med oss på morrasisten. :goodbye:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

For en morsom liten leif a.

Skal la dere leve i troen om at bakken er lilla :lur:

Hvis den er bratt, blir den kanskje hyggeligere å gå i framtida, når du forestiller deg den nymalt og fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Så det var din egen smerte? Dakar! Forøvrig var brunosttoast en gledelig overaskelse. Tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er bratt, blir den kanskje hyggeligere å gå i framtida, når du forestiller deg den nymalt og fin?

Skal tenke tanken neste gang jeg går den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen? :takke:

Fordi det er kun fra nakkefestet og opp som er oppe og går. Men snart sprer dusjstrålen varme på lemsterheten. Dessuten går ting forhåpentlig roligere for seg i dag. Lørdagen er mer usikker i så måte.

På den annen side er det bare godt å få "ta den helt ut" av og til. Det kunne vært verre, med kramper og skitt. Så dette er nok bortrestituert innen natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN det er jo snø og is på bakken da!

Nei, da frister det ikke noe særlig. Men det kunne vært arti å ta en liten moldish avstikker en gang jeg skal forbi de egnene, for å friste opp gamle minner.

Får se hvis jeg kjører forbi, eller hurtigruter nedover. Er dårlig med mellomlandinger der med fykemaskiner. Skjønt jeg har opplevd det en gang på vei oppover, for mange år siden, at jeg ble plantet på bakken der, i påvente av en mindre wideroemaskin med visper foran, istedenfor hurtigmiksere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har sett den nye Toyotareklamen sant? Hvor de sier "Din Toyota, min Toyota." Betyr det at jeg kan hente en Toyota og si til eieren "din Toyota, min Toyota"?

Reklamer skal jo ikke lyve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg skal ha noe nå, får det bli en pent tatt vare på Cherokee Blazer... :rodmer: Får jeg ikke Det, så vil jeg ha mat i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...