Kamikatze Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #2621 Skrevet 12. desember 2011 Har du det bra Kami? Eller for å stille spørsmålet slik en må om en skal spørre barn om noe og få et litt lengre svar enn ja/nei (uten sammenligning forøvrig, hehe...): altså, hvordan har du det, Kami? Hektisk. :gjeiper: Jo, jeg kan jo å lage mat, men av og til er det litt kjedelig. Bananen din fristet ikke. Jeg har faktisk en tam en selv, den er brun. Rasist! :banantroll:
Kamikatze Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #2623 Skrevet 12. desember 2011 Ja, den der smailien virker ikke, etter at en viss Kitten misbrukte den på det groveste. Ikke vær redd, jeg skal finne en annen seinere.
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2011 #2624 Skrevet 17. desember 2011 Jeg lurer på om han har gått seg helt bort i de endeløse hvite viddene på sydpolen, der han har feiret med Brask, Bram og Statsministeren i mange dager nå?
Kamikatze Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #2625 Skrevet 17. desember 2011 Nope, sorry. Wrong address.
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2011 #2627 Skrevet 22. desember 2011 Hallo-o-o-o-o... Er det noen her?
Kamikatze Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #2628 Skrevet 22. desember 2011 Sorry. Er ute til lunsj. Tilbake førstedag... God jul, og alt det der...
Kamikatze Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #2631 Skrevet 23. desember 2011 Lillejulaften. Snart på tide å vurdere å handle presanger... God jul, dere. Godt nytt solår. Vi går mot lysere tider. Det virker som om min våte drøm om en snøfri jul slår til. Namnam! La oss tenne alle de fire adventslysene, og håpe på at CO2en sikrer oss flere snøfrie dager. Ja, er bra julesliten, og planlegger å ramle sammen som en tomsekk i morgen ettermiddag. Når julaften er tilbrakt i apatisk veggstirring, lenge nok til at jeg finner senga, blir jeg der til jeg skal julepisse en gang seint førstedag. Jepp, det er en plan. Ha en idyllisk julehelg, cyberbekjente!
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2011 #2633 Skrevet 24. desember 2011 Snøfritt er fenomenalt! Jeg har gått på crocksene mine i dag jeg, bare for å nevne det i forbifarten. Slik vinter kan jeg like. Du får bare si om du trenger forpleining av enkel, men solid standard, der du murmeldyrer deg igjennom lang julesoveperiode. Vi stiller opp vettu! Ga jol!
Kamikatze Skrevet 24. desember 2011 Forfatter #2634 Skrevet 24. desember 2011 Snakker vi juleblowjob? :gjeiper: Ja, jo gul, dere... Jeg har kommet meg i stolen foran PC-en. Og har skiftet til dress. - Joggedress... Har ikke gangsperr, men kroppen sitrer av utmattelse fra knærne og opp, og føttene er en millimeter fra sykemelding, og ønsker seg fotbad til jul. Det skal de få når jeg kommer meg opp i og ut av senga. Fjordland har sørget for pinnekjøttliknende tilstander, og jeg lar det bli med det. Når jeg blir mer bevegelsesfør, og hvilepulsen kommer under trehundre, skal jeg begynne å lage ordentlig julemat. Det er tross alt førstedag som er helligdagen. Jesus synes det går greit.
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2011 #2635 Skrevet 25. desember 2011 Frekkingen! ...men god morgen til deg for det om.
Kamikatze Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #2636 Skrevet 25. desember 2011 Takk, det er det. Fridag og vinden river og sliter i huset, og jeg tror jeg hører en og annen regndråpe. Håper det. Har ikke kikket gjennom gardina ennå. Håper det er like snøfritt som i går. Nå blir det kaffe og apati, akkompagnert av vinduenes smertejammer. Noen dager er deilige.
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2011 #2637 Skrevet 25. desember 2011 Kjenner du "Dagmar" røske og dra i deg der oppe?
Kamikatze Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #2638 Skrevet 25. desember 2011 Cato og Dagmar har slått seg sammen. Ekstremt månehøy vannstand kombinert med opptil åtte meter bølgehøyde og storm. Jeg drar neppe ut etter kokfisk i dag. :gjeiper: Det virker ikke så ekstremt fra her jeg sitter. Det er ikke som om vinden vil rive ned huset. Mer som om de har litt røff sex. Jeg har kaffe og setter klar lys i stakene, tenner veken og blåser ut etter noen minutter, så er de klar når strømmen går. PC-en har to døgns batteribackup pluss noen LED-lamper som greit funker på batteri, og jeg har mobilt internet om det skulle knipe. Svikter mikrobølgeovnen, får jeg lage mat på gass. Har vært ute en vinternatt før, og det går bra om en bare har noen filmer på maskina...
Kamikatze Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #2640 Skrevet 25. desember 2011 Ja, jeg koser meg med karamelliskrem og dypdykk i det okkulte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå