Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det stemmer. Tiden er moden for avsløving. :)

Er festrusen begynt å anta mildere former, og hesheten borte? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fort tida går når vi har det gøy! :hoppe:

Har du surra fast gullhuen på hodet, trulters? Det begynner vel snart å røske litt nede hos deg, i følge meteorologisk?

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt inn to småstoler faktisk, liker ikke at det blåser så mye. Hvordan er det med deg?

Skal vel være verst senere i kveld, men hører at det blåser nå.

LIKER IKKE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor så langt nord at det ser ut til at jeg går klar. Laber og frisk bris er det kraftigste som er meldt her. Men stormflo antas det at det blir. Og endel vatten i mot morgennatten.

Nå er jeg såpass fersk her ennå, at jeg kjenner lite til de lokale forhold, så jeg vet ikke om det er bygg og virksomheter som kan havne i faresonen ved en ekstra meter vannstand. Trolig vil det bare være snakk om at sjøvann kan presse seg opp gjennom kummer innunder bygg. De får ringe hvis de trenger hjelp. ;)

Får stå klar med badehette og gul gakkgakk.

Smugtittet litt på lokalværet ditt også, og ser at det er på retretten nå. Det skal være omkring stiv kuling nå rundt midnatt, som dammer av mot frisk bris, men dere får innihelvetes mye vatten! Ser ut til at du vil trenge både regnfrakk, paraply og sugerør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker visst for sløve øyne her, så da spretter jeg også på den nyvaskede og svakt vaskepulverduftende puta. Pent nattinatt! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sistnevnte hørtes fortryllende ut. Skal sove i rene sengklær i morgen ;) ( kommer an på formen om jeg bytter om formen ikke er på topp :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sovet som et maskingevær, våknet minst en gang i timen. De siste timene har jeg drukket kaffe og surra rundt målløst på nettet.

Har trulta_ druknet, eller? Håper hun overlevde tordenskrallene.

I dag blir det kombinert frokost, lunsj, middag og kveldsmat. Må bare få kartlagt hva som fins i huset. Det blir trolig noe med kjøtt. For da jeg så en reportasje på nyhetene om reindrift, ble det høyvann i kjeften når de vandrende finnbiffene paraderte forbi skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at også jeg blir rått og brutalt "kjøttsulten"

og da er det lite annet som metter. Kjøtt rett i kroppen! :opplyser:

*og nei, det var ikke det jeg mente* :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow! For ett måltid, jeg bruker ofte å spise frokost/lunsj på helg, men du tar jo alle måltidene i ett, smart. Sparer masse tid og oppvask jo.

Jeg lever, Berit er borte :hoppe: Men tror du ikke at det har blitt kvitt a :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Og så dere som hadde fått meldt kjempestore nedbørsmengder! I går kom der biler fra nabobygda med "melisglasur", så ting tyder på at jeg snart kan pakke ned solfaktoren...

To. Tar nattmaten for seg.

Legger planer for julaften. For å unngå å reddes av Fjordland med fryseren full av pinnekjøtt, skal jeg dampe ferdig pinnekjøttporsjoner og fryse ned. Og så skal jeg fryse utvannet pinnekjøtt, sånn at det er gryteklart.

Kan en fryse porselenstallerkner og annet stengods?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...det siste der har jeg aldri forsøkt, men det anbefales vel heller dertil egnede fryse-oppbevaringsbokser, eller plastposer...I think.

Tror nok at jeg skal kjøpe meg ei ministeik og ha til de hellige dagene. Kanskje jeg kan få tak i kun ett kalkunbryst også, så er det mat nok til å ha som påleggskiver på brød i tillegg. Jeg skal ha Bernaise-saus, for det bruker jeg så skjeldent ellers i året. Det er kjempegodt altså! :jepp:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...