Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å beklager så meget. :sjenert: Jeg trodde at jeg var alene i tråden da jeg var der... Jeg slurper og...eh...gjør så mangt i "frihetens øyeblikk", når jeg tror at jeg er alene.

I will now say no more! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For sliten til å bidra til mias hoppings, men greier noen sykkelkilometer før jeg legger inn årene for i kveld.

Er litt inspirert av the Kittens kosthold der nede, så i kveld blir det franske poteter med masse ketchup! :danse: Er nesten det eneste jeg spiser ketchup til, men da tar jeg igjen så det rekker. Har til min store glede funnet ut at den billigsekken til X-tra som coop selger, ikke inneholder palmeolje, så da bør jeg ha en rimelig sjanmse til å overleve bravadene.

Funderer litt på om jeg skal kjøpe meg en rokkering og et hoppetau med kilometerteller nå før vinteren gjør at jobben blir den eneste bevegelsen jeg får?

Nyter dagene før julepynten tennes. Mmmnammnam! - Og en pose grillet pannemiks med lun einerrøkt laks oppå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser stort sett wiener/grill i brød, ellers foretrekker jeg pølse á la vossakorv med ordentlig saus, løk og poteter/rotgrønnsaker. I hotdog er jeg fornøyd med sennep og løk. Skal jeg ha tomat på der, så blir det ordentlig tomat. Synes det smaker friskere. De fleste stedene som selger sånt har også burgere, så de er sjelden vrangbedt. Kinakål og paprika og sånn funker egentlig også greit på wiener, men da dropper jeg sennepen, og tar kanskje en klatt dressing istedet.

Kan egentlig telle mine årlig utekjøpte hotdogs på en hånd, så det spiller liten rolle, sånn sett. Det har blitt fire så langt i år. Den siste ble dobbel, fordi dama på brua jeg kjørte forbi på søndag skulle stenge, og syntes en staut kar funket bedre som søppeldunk enn selveste søppeldunken... - og klasket den siste oppi brødet også. :fnise: Hun var bare helskjønn! :duskedame:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Åh...jeg har lyst på kjøttsuppe og løksaus! :spise:

Kan jeg få det? Nei. :tristbla: <--- lett betuttet dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...