Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kult, det låter som en universitetsgrad.

:nigo: *rette seg opp i ryggen og se stolt forumet i øynene, etter sin nyutnevnelse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg. Jeg går i ett med sofaen, med unntak av en utbulning cirka midt på, og poster "HJELP - er jeg gravid tråder" på KG.

Si ifra når du lager tråden, den vil jeg følge med på!

Har toro ferdig rømmegrøt da? Jeg sier grøt, men det er litt utvannet dialekt, så jeg skulle nok sagt graut jeg også.

Det har dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter rømmegrøt på handlelappen til i morgen.

Pokker, nå bestilte jeg samme klokka to ganger. Må prøve å få ringe og kansellere den ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Stilig! Nei, det er nok denne. Men de kan sikkert sy på en kattehalependel om jeg spør pent. :ler:

Sitter og knasker havrekjeks med melk til frokost, og venter på at kaffen skal snegle seg gjennom "traktementet".

Skal snart ut på shopping. Trenger nøtter. Og flere kjeks. :gjeiper:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mjau, men litt upraktisk å ha rundt håndleddet. :gjeiper:

Navnet skjemmer ingen. Frokostblanding? Nei, det har jeg ikke. Ikke kornblanding og ingen nøtter. Kan knuse noen havre- og rugkjeks i melka, men det blir liksom ikke det samme. Nei, jeg tror jeg fortsetter å spise kjeksen med melk i revers.

Surfer du på jobben, trultis? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokke på armen? Hmm...har ikke brukt dette siden jeg var i fjortisalderen. Man har da mobil, mener jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjau, men litt upraktisk å ha rundt håndleddet. :gjeiper:

Navnet skjemmer ingen. Frokostblanding? Nei, det har jeg ikke. Ikke kornblanding og ingen nøtter. Kan knuse noen havre- og rugkjeks i melka, men det blir liksom ikke det samme. Nei, jeg tror jeg fortsetter å spise kjeksen med melk i revers.

Surfer du på jobben, trultis? :gjeiper:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...