Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er digg. Er ikke så hakkendes gærne de der tjuekronersene med firkanttorsk. I alle fall ikke med saus til.

Faktisk kan du, når den har gjennomtint nok til et du kan rive den i to, salte den ene halvdelen, og ha hvitsauset lettsaltet torsk dagen etter, sammen med bacon og gulrøtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha risengrynsgrøt. Må lage den om en times tid så jeg rekker det før jeg drar på jobb.

I morgen skal vi ha noe mer spennende.. men vet ikke hva.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen (få det ut med teskje) du vet vel hva de fleste som unnslipper fra fengselet har spist som sitt siste måltid? Rømmegrøt! :skratte: *måtte bare - sorry*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempeenkelt! Bare kjøp en firkantblokk i kjøledisken, og stapp den i mikroen noen minutter.

På gamlemåten tar det djevelsk lang tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg behøver ikke å bli spådd. Jeg møtte vitormen som barn. :opplyser:

Hva sa h*n?

Toro sin grøt er bedre enn fjordland sin, men jeg bruker risgrøt. Måtte kjøpe fjordland sist, for det var tomt for Toro sin på Ica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva sa h*n?
Den sa ingen verdens ting, den lå bare og stirret inn i øyet mitt, inntil adrenalinet som tjoret meg fast slapp taket, og jeg kom meg bort. Etterdønningene er som ringer i vannet. Akkurat nå er det en bølgedal, og alt er stille, fredelig og fordragelig. :)

Rømmegrøt er best når den er lagd på gamlemåten :opplyser:
Påstår du at Fjordland ikke har 1200 bestemødre i skaut og stakk, som rører sammen grauten på gamlemåten, før de heller den i plast?

Jeg har fremdeles ikke smakt rjome-graut....som det heter andre steder i dette landet.
Da har du en liten jobb foran deg. På aksel kanel!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier graut.

Spiser du graut, blir du staut!!

Ikke jeg. Jeg går i ett med sofaen, med unntak av en utbulning cirka midt på, og poster "HJELP - er jeg gravid tråder" på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...