Hoppetaujenta Skrevet 4. september 2011 #2161 Skrevet 4. september 2011 Norges sterkeste. Fyttikatta! Jeg blir helt tvers igjennom utslitt av å ha hjulpet dem med å løfte, hale og dra. Jeg tror at jeg lever meg litt for mye med.
Kamikatze Skrevet 4. september 2011 Forfatter #2162 Skrevet 4. september 2011 Ja, TV er ikke sunt for deg, har jeg sagt! Jeg ser ikke sånt av frykt for at de skal ufrivillig sleppe ut eksos og tordenskrall mens de tar i som verst. Så jeg myste litt om oldtidens monstre som jeg henta på nettet. Samtidig er jeg en ivrig oppvaskutsetter.
Kamikatze Skrevet 4. september 2011 Forfatter #2164 Skrevet 4. september 2011 Vinker du også adjø til oppvasken?
mia83 Skrevet 4. september 2011 #2165 Skrevet 4. september 2011 Ja den satte jeg inn i oppvaskmaskina før jeg dro på jobb.
Kamikatze Skrevet 4. september 2011 Forfatter #2166 Skrevet 4. september 2011 Uffda, er ikke det litt juks?
Kamikatze Skrevet 5. september 2011 Forfatter #2168 Skrevet 5. september 2011 Jeg hadde minst ventet meg en oppvasketrudelutt, hehe.
Kamikatze Skrevet 6. september 2011 Forfatter #2169 Skrevet 6. september 2011 Høsten er her. Snart må jeg se til å skaffe meg en potetåker...
Kamikatze Skrevet 6. september 2011 Forfatter #2171 Skrevet 6. september 2011 Men ingen gjør noe med den? :gjeiper:
Kamikatze Skrevet 8. september 2011 Forfatter #2172 Skrevet 8. september 2011 Er ikke så tomt i hodet eller omgivelsene som det kan se ut. Men det begrenser seg hva jeg kan skrive om, fordi endel blir litt for lett kjennelig. Høsten er i alle fall kommet innom. I helga skal jeg grave meg ned i høstklærne, og kjøre dem gjennom vaskemaskinen etter at de har hatt lang ferie. Er i live ennå, tror jeg. I kveld skal jeg gå en lang lang høsttur, og har jeg flaks regner det.
trulta_ Skrevet 8. september 2011 #2173 Skrevet 8. september 2011 Skal krysse fingrene for at det regner i kveld!! x
Kamikatze Skrevet 9. september 2011 Forfatter #2174 Skrevet 9. september 2011 Det ble opphold, men var fint for det. Er oppe for å sove videre. Drikker kamillete, og synes ellers at livet kan være mildt og vennligsinnet, av og til. Føler meg klar for dusj og kaffe, men det er bare utenpå.
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2011 #2175 Skrevet 9. september 2011 Høsten er her. Snart må jeg se til å skaffe meg en potetåker... Hmmm...hadde ikke en skikkelig kaffe-plantasje heller vært tingen for deg?
Kamikatze Skrevet 9. september 2011 Forfatter #2177 Skrevet 9. september 2011 Kanskje, kanskje. Men må man ikke være neger da? Alle bilder fra kaffeplantasjer viser negre, og av erfaring er jeg en elendig neger. Jeg er rett og slett for bleik og stiv om hofta. Afrika er forresten et svært kontinent. En afrikaner utenfor flyktningemottaket knasket fornøyd fra en pose jordnøtter av noe slag. Han tilbød en annen afrikaner en nøtt, og denne syntes den smakte både bittert og merkelig. Han første gnafset i seg gamle barndomsminner importert av en fjern kjenning. Er litt tett i ørene. Akkurat som om jeg snart skal inn for landing, bare ay jeg sitter ved skrivepulten min. Kanskje jeg burde lastet ned en sånn der flysimulatorting?
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2011 #2178 Skrevet 9. september 2011 Jeg er rett og slett for bleik og stiv om hofta...Huffda...nå fikk jeg bilder i hodet mitt igjen...
Kamikatze Skrevet 9. september 2011 Forfatter #2179 Skrevet 9. september 2011 Det er ikke alltid like lett å finne en passende kommentar...
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2011 #2180 Skrevet 9. september 2011 Jeg tror ikke at du er en av dem som har problemer med snakketøyet her inne. Nå finner jeg meg kveldsmat og gjør meg klar til gammel James Bond på TVN. God og fredfull aften til Demses.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå