*appifany* Skrevet 6. november 2011 #2541 Del Skrevet 6. november 2011 Conan var ikke som det en gang var, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2011 #2542 Del Skrevet 6. november 2011 Er jammen ikke helt sikker på at jeg har sett Conan jeg... Det dreier seg sikkert om veldig styrke i en eller annen form? Opplys meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. november 2011 #2543 Del Skrevet 6. november 2011 Conan fra 2011 Conan ble og laget det året jeg var født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2011 #2544 Del Skrevet 6. november 2011 Nå har jeg sett en snutt av "Conan barbereren" og det har jeg nok ikke sett før, nei. Er det bare slossing? Er det litt historie med hold i og stilren slossing? Bare splætt og pang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. november 2011 Forfatter #2545 Del Skrevet 6. november 2011 Er bittelitt tynn historie (som skinner bedre igjennom denne gangen) blandet med splætt og urent trav. Det var særlig to ting jeg bet meg merke i: * Var samme føkkings historien som forrige, bare litt endrede kulisser. * Jeg syntes det var smør på flesk med 'C' i Conan-logoen, fordi sverdets parerbeskytter danner en 'C', slik at det ser ut som det står CConan. Men om de kun hadde brukt parerbeskytter-C-en vil det alltid være noen som ikke oppfatter det som bokstav, og så handler filmen plutselig om Onan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2011 #2546 Del Skrevet 6. november 2011 Å? DA stiller det hele seg i et nytt og kanskje litt mere spennende lys...men er antagelig fremdeles en splatt-splatt-film... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 6. november 2011 Forfatter #2547 Del Skrevet 6. november 2011 Njeeeei, mer en kloppetikloppeti-thump-splætt-rætsj-film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2011 #2548 Del Skrevet 9. november 2011 Ok. Du er sjefen! Ser du film ennå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. november 2011 Forfatter #2549 Del Skrevet 11. november 2011 Ikke akkurat nå. Men jeg tenkte å kaste meg på "Paranormal Activity trilogien" nå. Men kan ikke huske om jeg har sett eneren og toeren før. Det går endel i film og doku når jeg ikke har TV, og må plukke det jeg liker selv. Forøvrig, hvis det var du som digget sånn der survivalting, så var akkurat Woodmaster-serien på ConCen, med en liten Urbanmaster-snutt. Anser dem som noen av de bedre i klassen. Og madammen hans har Cave cooking serien for de matglade. Ellers er mye av den materien bare sorgen. Dual survival, for eksempel, der han ene går barbeint. Arti at det folk kalte leve for noen hundre år siden, kalles nå å overleve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2011 #2550 Del Skrevet 11. november 2011 Takk for tips. Jeg skal snuse på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. november 2011 Forfatter #2551 Del Skrevet 11. november 2011 Happy snusing og god ukeslutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2011 #2552 Del Skrevet 11. november 2011 Tenk at jeg skulle ende opp som snuser på denne dag, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. november 2011 #2553 Del Skrevet 11. november 2011 God helg, Kami Den kom den uka her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 12. november 2011 Forfatter #2554 Del Skrevet 12. november 2011 Nja, kom og kom, fru Blom... Jeg har ennå noen timer foran meg, før helgen er et faktum. Men jeg håper du nyter den til fulle, for alt hva den er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2011 #2555 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg inviterer herved alle forvirrede sjeler på dette forumet til å legge seg som en gordisk knute i Kamis seng, så er den helt oppvarmet av både det ene og det andre til han skal legge seg. ...og ja jeg er overtrøtt og kan ikke stilles til ansvar for noe som helst akkurat nu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 12. november 2011 Forfatter #2556 Del Skrevet 12. november 2011 Den e Grey... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. november 2011 #2557 Del Skrevet 12. november 2011 Holder du ikke varmen selv, Kami? Når jeg var lita hadde jeg sånn varmeteppe, kanskje du bør vurdere ett innkjøp, eller ønske deg til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2011 #2558 Del Skrevet 12. november 2011 Tenker at han heller ville ønsket seg ei "Varmetuppe" jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 13. november 2011 Forfatter #2559 Del Skrevet 13. november 2011 Det der er et tema jeg nekter å uttale meg om med morgenbender... Nå er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 13. november 2011 Forfatter #2560 Del Skrevet 13. november 2011 Alle stearinlysene er nedbrent sånær som ett. Det kjemper nå på sitt siste. Har ikke bestemt meg for om jeg tenner en ny runde, eller om det får holde nå. Kjenner øyelokkene begynner å dra seg mot senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå