Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er jammen ikke helt sikker på at jeg har sett Conan jeg... :klo:

Det dreier seg sikkert om veldig styrke i en eller annen form? Opplys meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett en snutt av "Conan barbereren" og det har jeg nok ikke sett før, nei. Er det bare slossing? Er det litt historie med hold i og stilren slossing? Bare splætt og pang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bittelitt tynn historie (som skinner bedre igjennom denne gangen) blandet med splætt og urent trav.

Det var særlig to ting jeg bet meg merke i:

* Var samme føkkings historien som forrige, bare litt endrede kulisser.

* Jeg syntes det var smør på flesk med 'C' i Conan-logoen, fordi sverdets parerbeskytter danner en 'C', slik at det ser ut som det står CConan. Men om de kun hadde brukt parerbeskytter-C-en vil det alltid være noen som ikke oppfatter det som bokstav, og så handler filmen plutselig om Onan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo: Å? DA stiller det hele seg i et nytt og kanskje litt mere spennende lys...men er antagelig fremdeles en splatt-splatt-film... :skratte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat nå. Men jeg tenkte å kaste meg på "Paranormal Activity trilogien" nå. Men kan ikke huske om jeg har sett eneren og toeren før.

Det går endel i film og doku når jeg ikke har TV, og må plukke det jeg liker selv. Forøvrig, hvis det var du som digget sånn der survivalting, så var akkurat Woodmaster-serien på ConCen, med en liten Urbanmaster-snutt. Anser dem som noen av de bedre i klassen. Og madammen hans har Cave cooking serien for de matglade. :)

Ellers er mye av den materien bare sorgen. Dual survival, for eksempel, der han ene går barbeint. Arti at det folk kalte leve for noen hundre år siden, kalles nå å overleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, kom og kom, fru Blom... Jeg har ennå noen timer foran meg, før helgen er et faktum. Men jeg håper du nyter den til fulle, for alt hva den er verdt. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg inviterer herved alle forvirrede sjeler på dette forumet til å legge seg som en gordisk knute i Kamis seng, så er den helt oppvarmet av både det ene og det andre til han skal legge seg. ...og ja jeg er overtrøtt og kan ikke stilles til ansvar for noe som helst akkurat nu. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder du ikke varmen selv, Kami?

Når jeg var lita hadde jeg sånn varmeteppe, kanskje du bør vurdere ett innkjøp, eller ønske deg til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle stearinlysene er nedbrent sånær som ett. Det kjemper nå på sitt siste. Har ikke bestemt meg for om jeg tenner en ny runde, eller om det får holde nå. Kjenner øyelokkene begynner å dra seg mot senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...