Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, jeg kan ikke garantere en langvarig nytelse... - Jeg sliter med hurtig USB-3 utgang. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, huffda...*snu seg hurtig bort og late som at hun ikke fikk slike opplysninger av privat karakter* :sjenert:

Skrevet

Jeg lærte et nytt sjekketriks i dag.

"Jeg har en minnepinn, kan jeg prøve den i datamaskinen din." :opplyser:

Falt du for den?

Skrevet

For søvnig for nett. G'natt! :)

Skrevet

Åååå, jeg kom for sent til å få gitt en klem. Jaja, da ligger det en og venter til i morgen. Jeg gir meg ikke. ;) Natta.

...og godmorgen. :kaffekopp:

Skrevet

Bare bli sittende! Hopper i bingen igjen. Det var kun en liten skvettepause.

Skrevet

God morgen til den veldig opptatte katten. :goodbye:

Skrevet

Nei, nei. Ikke opptatt nå. Eneste planen for helga er å gå ut for å se på stjernene og aurora, men himmelrommet er dekket av pissvåte høstskyer, så ambisjonsnivået kan ytterligere senkes til spise-is-nivå.

Skrevet (endret)

Ååå, du heldige der oppe! Jeg skal se på Indiana Jones akkurat nå.

Lenge siden sist jeg så såntnoe. :jepp:

Endret av Margareth
Skrevet

Hmmm... Lastet akkurat ned Conan, men indiana eller bruce w passer nok best til min modus inoperandi. Det er nå en kort stund til føttene legges på bordplata.

Skrevet

Kan ikke begripe hvorfor Indiana løper slik som han gjør, når den veldig store runde steinen kommer trillende etter ham inni grotta. Han kunne jo bare ha løpt i motsatt retning og gått klar av hele steinen, men han visst løpe med den i hælene...og han gjør det hver eneste gang jeg ser den filmen. Lærer han aldri! :nei:

Skrevet

Han er trolig en adrenalinjunkie. Slapp av. Før eller siden blir han gammel, treig og flat. Det er bare et tidsspørsmål før filmen er så gammel, at den kommer på VHS. :opplyser:

Skrevet

Løper han i motsatt retning da? :klo:

Skrevet

Som flat? Da kan han heller brette seg sammen til "papirfly".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...