trulta_ Skrevet 28. oktober 2011 #2501 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hva blir det da debet antall innlegg og kredit?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #2502 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det blir ikke debet, men debatt. Antall kredittinnlegg er de du rekker å knotte inn mens du har betalingsutsettelse hos nettoperatøren din pga. skoinvesteringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. oktober 2011 #2503 Del Skrevet 28. oktober 2011 Betalingsutsettelse er ikke bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #2504 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nå har jeg lett høyt og lavt etter bøkene til Ørnulf Hodne, men finner dem ikke noen steder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2011 #2505 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Det var ikke ørten, bare åtte.I DENNE tråden ja. Jeg har da sett deg jukse andre steder også. Nytter ikke å late som her skjønner du. Vi er mange oppegående som følger nøye med, serru. Sannsynligvis ligger ørten et sted mellom fjorten og atten. Er det noe galt med tretten og nitten også nå eller? Nå har jeg lett høyt og lavt etter bøkene til Ørnulf Hodne, men finner dem ikke noen steder... Han var innom i går og ville ha dem tilbake,- jeg låste ham inn i tråden din og sa at det var greit at han tok dem. Spank me If you must... Endret 29. oktober 2011 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #2506 Del Skrevet 29. oktober 2011 Spank me If you must... That could be arranged... :gjeiper: Når det gjelder nedtellingen så er det nå 0, men jeg kommer meg ikke bort fra PC-en, fordi jeg tror ikke jeg orker å reise meg og gå de tjue metrene til snorkerommet. Imorgen skal jeg spise pinex til frokost, for da er jeg støl, da. Investerte i tilbudshøner fra spar, som nå hviler seg som en hel masse halvdeler i fryseren. Denne gangen tok jeg meg tid til å pakke hver halvhøne i sin egen pose. Så slipper jeg sånne massive høneklumper med tre fugler som hanger sammen som en massiv isblokk. Ikke ideelt når jeg bare skal lage en middagsporsjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2011 #2507 Del Skrevet 30. oktober 2011 Mor`n. Veldig flinkt gjort! Massive høneklumper er ikke til å spøke med. 20 meter til soverommet? Da bor du i en større mansion enn jeg gjør, gitt. Løkki ju. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #2508 Del Skrevet 30. oktober 2011 Utpreget lav standard, da. Men et steinkast fra mesteparten av jobben. Ble ingen pinex. Sliter litt med å løfte noe tyngre enn kaffekoppen uten at armen rister, men det går over i løpet av dagen. Ryggen trenger en varm dusj og en halvtime tai chi. Nå er jeg ferdig meds første del av frokosten, som besto av pepperkaker og chocolatechip cookies med kaffe, og skal begynne på del to, som er cashewnøtter med melk. Men nå begynner jeg å gå lens for ting innen en armlengdes avstand, og skal jeg først lee på meg, kan jeg likesågodt tenke middagstanker først som sist. Veien blir til mens man åpner fryseren... Har ennå ikke våget å smugtitte på hva som befinner seg på andre siden av gardinene. Det eneste jeg vet, med sikkerhet, er at det ligger en time bak det som foregår inne - enn så lenge. Klokkerunden utsettes så lenge som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2011 #2509 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hmm..den tai`en din...seriøst, hva slags øvelser gjør du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #2510 Del Skrevet 30. oktober 2011 En slags blandingssuppe av sun og yang, der jeg skreller vekk endel unyttige greier som rumpeklasking og endel rent meditative ting. Jeg bruker det som gym, ikke til meditasjon, så ytre faktorer påvirker utførelsen. Er det innendørs med dårlig plass, utelater jeg det som krever stor svingradius. Plages jeg med skumle slemminger, øker hastigheten en smule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2011 #2511 Del Skrevet 30. oktober 2011 I see. Ellers er vel "kroppsklasking" en fin måte å komme seg ut av tilstanden og tilbake til hverdagen på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #2512 Del Skrevet 30. oktober 2011 Visse typer kroppsklasking gir mer følelse av fest og moro, da... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2011 #2513 Del Skrevet 30. oktober 2011 Blæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #2514 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tai chier du da, siden du lurte? Synes det løser bra opp, men prøver å skygge unna "lilla kjerring chi" og ha fokus på at det faktisk er en martial art. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2011 #2515 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har noen øvelser som jeg syns jeg finner roen godt med ja, sånn i det små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #2516 Del Skrevet 30. oktober 2011 Egentlig burde all slossing være som i saktefilm, sånn at en får tid til å dukke unna når knyttnevene hagler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2011 #2517 Del Skrevet 30. oktober 2011 Sant det. Jeg så på Jason Bourne-film her forleden og er faktisk mektig imponert over presisjon og kjapphet i enkelte sekvenser med ben og lankedasking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #2518 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hadet! Må lee på meg, før jeg går på veggene. Tytast seinere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2011 #2519 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei og hå - husk reflex, min venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. oktober 2011 #2520 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg lærte et nytt sjekketriks i dag. "Jeg har en minnepinn, kan jeg prøve den i datamaskinen din." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå