Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så, når du er der inne, kan du markere setningen i signaturen, og deretter velge Skrifttype, skriftstørrelse og farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å klappe seg selv på skuldra??

Vi har en lignende på batlen i zumbatimen, men mer børste vekk støvet fra skuldra bevegelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet er folk som kommer bakfra og klapper meg på skuldreren. Det er bare et under at ikke flere av dem har havnet på bakken med et kne i mellomgulvet, bare på ren refleks. Heldigvis er jeg litt treg, når det gjelder. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet er folk som kommer bakfra og klapper meg på skuldreren. Det er bare et under at ikke flere av dem har havnet på bakken med et kne i mellomgulvet, bare på ren refleks. Heldigvis er jeg litt treg, når det gjelder. :ler:

Da skal jeg klappe deg på skuldra hvis jeg ser deg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker du ikke at folk klapper deg på skuldra??

Det beror nok mest på hvordan det gjøres, og når. Er ikke så overbegeistret å bli plukket på mens jeg er på jobb, for eksempel. Det er når folk kommer bakfra det blir helt feil.

Noterer meg at mia setter pris på å bli slengt i bakken og få mannfolk over seg... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beror nok mest på hvordan det gjøres, og når. Er ikke så overbegeistret å bli plukket på mens jeg er på jobb, for eksempel. Det er når folk kommer bakfra det blir helt feil.

Noterer meg at mia setter pris på å bli slengt i bakken og få mannfolk over seg... :plystre:

Jeg har for vane å ikke klappe folk på skuldra, så du er trygg for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...