Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du trenger ikke holde hodet kaldt. Å stivne av skrekk gjør akkurat samme nytten. :ler:

Fluktstol på nattehimmelen? Er ingen nattehimmel om sommeren, eller fluktstoler om vinteren. :gjeiper: Men porsjonene holder seg velvoksne hele året. Kanskje på tide med et lite høstcruise nå som turistene begynner å gi oss som egentlig skulle bruke balja plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres fint ut for meg det. Er det sånn kjedelig bestilling og servering ved bordene, eller fristende-selvbetjening-mange-ganger? :rodmer:

Skrevet

Begge deler. Du velger om du spiser i kafeteriaen eller i restauranten. Vet ærlig talt ikke hvordan det fungerer med påfyll, ettersom det aldri har vært et aktuelt tema.

Savner litt å bo i hurtigruteleden. Var ganske greit å kunne slenge seg på for et mikrocruise et stopp eller to, istedenfor katamaranen.

Skrevet

Høres veldig trivelig ut. :)

Jasså, så en kan ta småturer også? Nesten som en lokal ferge?

Skrevet

Det er liksom sånn hurtigruta er ment å fungere, før turistbyråene begynte å selge hele distansen i cruisepakker til så mange turister at det er like før lokalbefolkningen må henge på skutesiden for å komme med. Med alt det negative det fører med seg. Det var der et amerikansk turistpar i sin tid introduserte unge meg for kjeksvafler med karamell mellom. Jeg har vært hekta siden. :opplyser:

Skrevet

Jeg var nok en matmons allerede fra barnsben av og hadde helt klart likt å blitt introdusert for det samme og mere til. :jepp:

Skrevet

JA! :biggrin:

*spiser tørre "digestives" her jeg sitter nå, faktisk*

Skrevet

Var oppe til venstre på Fil i menylinja, og fant ikke Mine innlegg noe sted. Er på tide med noen timer på puta...

Skrevet
:skratte: Kami da.. Du får med deg litt av hvert. Men jeg nøs ikke denne gangen.. :fnise:
Skrevet

Ikke for å være slem, men jeg har ostepop! :hoppe:

Skrevet

Det skapte jo en strøm av støtteerklæringer og ellevill entusiasme? :ler:

Skrevet

Det hadde jeg ikke tatt imot tilbud om å spise selv om du truet meg med ti ville politikere fra nord! Ostepopp er kjempevondt. :eeeh:

Skrevet

Jeg spiste det i helgen og det holder for meg. :jepp:

Skrevet

Da må jeg sjekke om jeg har noe annet usunt i huset...

Skrevet

Det gjorde jeg i går. Måtte bare teste den ferdilagde fra Rema. Den var ikke ille, men ikke ekte hjemmelaget Toro posetomatsuppe. :opplyser:

En fløteskvett burde kunne løse det problemet.

Nå må jeg en tur i trådene til trulta_ og Le Chat for å se om alt står bra til med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...