Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Du trenger ikke holde hodet kaldt. Å stivne av skrekk gjør akkurat samme nytten. :ler:

Fluktstol på nattehimmelen? Er ingen nattehimmel om sommeren, eller fluktstoler om vinteren. :gjeiper: Men porsjonene holder seg velvoksne hele året. Kanskje på tide med et lite høstcruise nå som turistene begynner å gi oss som egentlig skulle bruke balja plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres fint ut for meg det. Er det sånn kjedelig bestilling og servering ved bordene, eller fristende-selvbetjening-mange-ganger? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler. Du velger om du spiser i kafeteriaen eller i restauranten. Vet ærlig talt ikke hvordan det fungerer med påfyll, ettersom det aldri har vært et aktuelt tema.

Savner litt å bo i hurtigruteleden. Var ganske greit å kunne slenge seg på for et mikrocruise et stopp eller to, istedenfor katamaranen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom sånn hurtigruta er ment å fungere, før turistbyråene begynte å selge hele distansen i cruisepakker til så mange turister at det er like før lokalbefolkningen må henge på skutesiden for å komme med. Med alt det negative det fører med seg. Det var der et amerikansk turistpar i sin tid introduserte unge meg for kjeksvafler med karamell mellom. Jeg har vært hekta siden. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nok en matmons allerede fra barnsben av og hadde helt klart likt å blitt introdusert for det samme og mere til. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det hadde jeg ikke tatt imot tilbud om å spise selv om du truet meg med ti ville politikere fra nord! Ostepopp er kjempevondt. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjorde jeg i går. Måtte bare teste den ferdilagde fra Rema. Den var ikke ille, men ikke ekte hjemmelaget Toro posetomatsuppe. :opplyser:

En fløteskvett burde kunne løse det problemet.

Nå må jeg en tur i trådene til trulta_ og Le Chat for å se om alt står bra til med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...