Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utrolig godt. :jepp: Jeg er og blir et sausmenneske...og da er det skuffende å få servert middag hvor de så vidt har sneiet over tallerkenen og antagelig vært så uheldige å søle litt saus i en krusedull over kjøttet. DET er nedtur det! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde likt å ha en stam-restaurant å gå på (sånn som en ser på trivelig utenlandsk film av og til). En hvor eldre husmor-mennesker laget mat som de hadde gjort det siden deres oldemors dager. En familibedrift som solgte rimelig og traust husmannskost. Så vidt meg bekjent har de ikke sånt i mils omkrets her. Alt er bare up-to-date og hurtigmat og DYRT! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå høres det ut som om du beskriver hurtigruten. God hverdagsmat i porsjoner en blir mett av, med kjøtt og fisk som er nybadet i saus. eating.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå....hadde det ikke vært for at de nå visstnok har begynt å legge inn ekstremsportøvelser i den båtturen der, så skulle jeg fryktelig gjerne ha blitt med en gang eller to. Ser for meg gode, velsmakende porsjoner ja, og på senkvelden sitter jeg der i en fluktstol, relativt alene på dekk og nyter nattehimmelen med alle dens viderverdigheter der oppe... Det er liksom noe forlokkende med tanken på "nordover". :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh, lord jeg er sulten! Og det blir ikke noe bedre av å være i denne tråden, sånn forutenom jeg liker ikke saus. Så dere kan få min del ! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist i dag, men begynner å bli sulten igjen jeg også.

Har ikke lyst på det jeg har i kjøleskapet, liksom... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...