Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

Iiiik! Det er ofte slik det starter. *bestyrtet*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt synd jeg ikke la inn den svarte kjolen også, sånn i alle tilfeller... :gjeiper:

Skrevet

Har man en sort kjole, så er man kledd for absolutt ALT! Det sa min mor.

...og du kler den antagelig mye bedre enn jeg ville ha gjort. :jepp:

Skrevet

Magefølelse og synet av Deres vakre legger på avataren der.

Jeg er en kjenner når jeg først kjenner det på meg. :)

Skrevet

Da går jeg ut herfra igjen, siden det ikke er noen hjemme riktig ennå. :)

Skrevet

Okay. Var litt opptatt på annet hold. :opplyser:

Skrevet
:) Skjønner det ja. :kaffekopp:
Skrevet

Takk for at du er så forståelsesfull. :gjeiper:

Skrevet

Jo, versågod. Jeg er veldig forståelses, men må ha meg frabedt

å bli kalt full, siden jeg ikke tøtsjer det stuffet. ;)

Skrevet

Så tynne ordspill dette halvt forumsmettede mennesket enkelte ganger presterer, kan en undres om hun er den gudinnen innen lefsekjevling. :gjeiper:

Skrevet

Hihi...nå må snart små, trette Kamikatzer gå og legge seg.

Jeg har funnet heavy-avdelingen på nett og hører på blytunge, vidunderlige låter. Slikt blir en ikke trøtt av. :nigo:

Skrevet

Jo, Margareth ligger og knuger seg fast i madrassen, fremdeles svimmel etter nattens headbanging. Undertegnede sitter med en kopp kveldskaffe, og har ikke rukket bort etter den ferske, som akkurat er ferdig. "Si noe uinteressant tråden" er oppdatert, og jeg skipper frokost, og hiver meg direkte i middagen. Siden det er onsdag, kan jeg velge mellom kjøtt og fisk, og tar stort sett fugl - men ender trolig med å varme poteter fra igår og gå for karbonader med løk og en eller annen form for grønnsaker. For å være på den sikre siden tok jeg den siste multivitamintabletten og kan nå bruke den tomme plastpilledåsen som kaffeboks på utflukt, der det kan være greit å sikre seg kaffe, men som en stort sett greier det uten stress. En sånn dåse kan også romme en blanding av salt, mel og tørrmelk til saus/suppe når en er ute i lendet. Ellers skal jeg ut en tur og vase, sånn at jeg får våknet litt før det er natt. Men ikke før middagen synker langt nok ned. Deretter skal jeg planlegge middagen for i morgen. Siden det er torsdag, blir det raspeballer, men jeg må tenke grundig over dette, for å være sikker på at jeg ikke ombestemmer meg. Hva er vitsen med å ha fri vilje, dersom en ikke bruker den? Med deg da? :gjeiper:

Skrevet

Jeg er meget imponert. :)

Jeg pleier å velge mellom Fjordland eller Fjordland...og jeg kjenner meg veldig slapp i viljen og skjemmes littegranne over at jeg ikke varmer opp fiskegratengen jeg har liggende i fem eksemplarer i min lille fryseboks. Poteter og gulrot, med smeltet smør og urtekrydder huskes som en nydelighet. Jøss jeg er en SLAPP kokk altså. :sukk:

P.s. jeg har skrudd sammen lampa som NU lyser opp hele stua mi. Virker helt som den skal og i tillegg har jeg omkoblet i rotet av ledninger under databordet og har fått frigjort et sted hvor jeg nå har spotter i taket. De virker fordundre meg de også...og jeg sitter her i en stråleglans og fred uten like. :nigo:

Skrevet

Åhh skal du ha ball??

Torsdag er jo balldag!

Jeg går for fugl i dag også, kjøpte meg en kylling på Ica Maxi i går, må jo spise den opp, mon tro om jeg har bretagne saus hjemme, jeg har iallefall kvitsaus, men det er ikke så godt til kylling og chips, eller??

I dag er det innspilling av ønskedrømmen her i byen.

Skrevet
kvitsaus, [...] eller??

Kvitsaus er vel noe med det perfekteste tilbehøret du kan ha til høna! :hoppe:

Blank løkhakk i smør i kasserolle, og ha karri i. Har du en slant vin eller eplemost stående, kvelv over, oller en skvett vann med litt kylling- eller grønnsaksbuljong i. Noen finhakka eplebiter om du bruker vann, hvis du liker sånn litt indisk vri. Ha kvitsausen i, og rør til det blir varmt og jevnt. Voilá, sånn omskolerer du vanlig bechamelsaus til karrisaus. Og da mangler du kun ris. Men i visse miljøer er jo det regnet som dessert... :nigo:

Skrevet

Jeg bruker alltid å smelte smøret først og så ha i en romslig dose med karri...på det viset frigjøres smaken bedre i retten. Bare en liten notis fra min hånd. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...