Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm....filmen var noe langdryg og jeg hoppet av i svingen, so to speak. Jeg fant en stor melkesjokolade og har småmumset litt på den mens jeg vender tilbake til dette vidunderlige stedet her. Jeg tror at KG er et eventyrland hvor alt er mulig. Calorier virker ikke som annonsert når en er aktiv med tastene samtidig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok godt ment, men det gjør meg ikkeno å være ufrankert...

Takk Faithy, bedre og bedre morgen for morgen.

Dagen startet med solskinn og med banansjokolade og nachonøtter til frokost. Kirkeklokkene roper "Kom alle kristne, nå er det kirketid" andre hører "Haha dumme muslimer! Vår religion får bråke - det får ikke dere! NananaaaananaaAaa!"

Jeg tilbringer morgenen med å filosofere over min livssituasjon. - Om jeg har tilstrekkelig med toalettpapir til butikkene åpner mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tilbringer morgenen med å filosofere over min livssituasjon. - Om jeg har tilstrekkelig med toalettpapir til butikkene åpner mandag...

DET er nemlig en veldig viktig ting i et menneskes liv! :opplyser:

Når det er tilbud på slikt, hamstrer jeg slike viktigheter med hodet høyt hevet i butikken.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også, og sist jeg flyttet etterlot jeg sikkert fem års forbruk, selv om jeg tok med rikelig hit. Storhandel av dopapir har sin egen sjarm.

Bare vent til jeg får meg varebil, du! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blanke messingen har jeg kun på blanke messingen, men jeg kunne sikkert sklidd fint inn under depresjonen i 1929 hva hårpryd angår.

Tror tjueåra var ganske like vår tid, egentlig. Så det er bare å vente på dollarkollaps og verdenskrakk. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...alt går jo i bølger med passe mellomrom.

Jeg så forresten "I blanke messingen" i dag.

Filmen altså. Ganske fornøyelig innimellom, hehe...

---

Ps. du bør komme deg ut av skapet og bli en AB snart, du også. ;)

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...