Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå skal jeg løpe som et rævhåll til litt inn i natta. Snakkes. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysset du noe for meg egentlig???

Nah, sorri. Det glemte jeg. Men om det kan være til hjelp, går øynene i kryss nå...

Skrevet

Nå skal jeg løpe som et rævhåll til litt inn i natta.

Det blir underlige bilder i mitt hode av en slik setning...

Håper at rumpen får satt seg ned og nyte litt av lørdagen da. :)

Skrevet

Litt, men det det er fortsatt løpetid til seint i natt.

Ha en forrykende flott ukeslutt! :goodbye:

Skrevet

Jo takk...det kommer ikke til å ryke noe sted, men jeg satser på at det blir stille og rolig som vanlig. :)

Skrevet

Kan ikke påstå det gikk rolig for seg. Men nå er natta her, og harmonien råder i heimen. Morgendagen står i lefsens tegn. Men før det: "zzZZZZZ!"

Skrevet

Lefsens tegn? Skal du bake? :nigo: *håp i stemmen*

Skrevet

I kjøpelefsens tegn. Er for tia uten baketakke, kjevle og lefseerfaring utover overdrevent konsum. :opplyser:

Hvilke tråd er jeg i nå? Å denne, ja...

Hei! :nigo:

Skrevet (endret)

Hihi...er ikke helt greit å holde telling på tråder etter hvert. Personlig hadde jeg trengt en sekretær til å oppdatere meg på alt som skjer i alles tråder, for jeg har ikke nubbesjans selv. Alt skjer jo på nettene har jeg inntrykk av og da sover jeg. Well, well...god søndag til Demses også. P.s. lefse er faaarlig godt. :spise:

Endret av Margareth
Skrevet

Dagens lefse-zen-lekse går ut på å finne chi i blandingsforholdet mellom smør, stevia og kanel og så ha i nok sukker til at det knaser i krystallene, som i vanlig sukret smørkrem, men ikke et korn mer ettersom stevia skal gi sødmen, mens sukkeret kun skal gi tekstur. :ninja:

Skrevet

Oijoijoij...som du kan snakke en jente mo i knærne, gutt... :rodmer:

Skrevet

Så paraplyen kan få hvile? Søren, I have lost it... :sjenert:

Skrevet

Paraply? Hæ? :klo:

Skrevet

Mo i knærne er ikke riktig fuktskade, da... :gjeiper:

Skrevet

Sant nok. :) Det er alltid mulig å finne noe å glede seg over. :opplyser:

Skrevet

Til lefser er det liten hensikt med stevia kontra sukker. For å få knasende sukkerkrystaller mellom tenna, bør en uansett ha minst halvparten av vanlig sukkermengde. Tror lefsene skal få forbli en fredet plett.

Skrevet

Og hvis de har forrandret seg ørlite granne til du kommer tilbake, så kan det være meg som har smattet som hurtigst i forbifarten...beklager så meget på forhånd. :sjenert:

Skrevet

Sånn da var tre gamle "venninner" snart klare til et nytt semester. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...