Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jupp, og jeg har sertifikat for det også. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så, der finnes et eget sertifikat for å fjerte på skaftet? :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sertifikat på personløfter faktisk.

Skrevet

Det kan jo være praktisk om du har det travelt, og skal ha med gubbe på shopping. :ler:

Skrevet

Så, der finnes et eget sertifikat for å fjerte på skaftet? :ler:

Det gjør det tenk, men det hører vel strengt tatt til i en annen del av dette forumets irrganger. :gjeiper:
Skrevet

Der har jeg ikke vært på en stund. For der svømmer det en fast sverm piranjaer, omtrent som Steinar40 gjør under "samliv". :opplyser:

Det kan virke som om natta er nær...

Skrevet (endret)

Neida, det er bare meg som har kommet inn hit.

Er jeg virkelig så søvndyssende syns du? :fnise:

Endret av Margareth
Skrevet

Jeg har sertifikat på personløfter faktisk.

Jeg også! :5:

Skrevet

Dere er to meget løfterike kvinner. :fnise:

Lurer på om den kan fungere som katapult, om en bruker lystgass? - Sånn som på dragracebiler.

Skrevet

Neida, det er bare meg som har kommet inn hit.

Er jeg virkelig så søvndyssende syns du? :fnise:

Du som er så forumsmettet for tia, du burde tatt med snorkepose og dratt til skogs. :gjeiper:

Skrevet

De kan nok ikke brukes til katapult nei.. Selv med seilheis så går nok ikke det.. De kommer ikke langt nok bakover til at det vil ha noen katapulteffekt.

Skrevet

Har du på sånne seler også?

Jeg har det i pengboken, fint å skryte litt av!

Litt morsomt at jeg har det, når det er flere karer på jobb som ikke har, men som kanskje burda ha hatt det.

Skrevet

Du som er så forumsmettet for tia, du burde tatt med snorkepose og dratt til skogs.

1. Det har du faktisk rett i, men det blir ikke i natt i alle fall - jeg er for trett. Soveposen min har hengt på snora i hele dag for å lufte ut en mulig antydning til mugglukt i den. Litt fukt i kjelleren min, ser du.

2. Jeg er rimelig sterk og påstår at jeg kan løfte hvem som helst av dere rett opp fra bakken,- uten å være offisielt sertifisert for det. :jepp:

Skrevet

Har du på sånne seler også?

Jeg har det i pengboken, fint å skryte litt av!

Litt morsomt at jeg har det, når det er flere karer på jobb som ikke har, men som kanskje burda ha hatt det.

Seler?? :klo:

Jeg har godkjenninger til flere ting også, ikke bare personløfter da. :nigo:

Skrevet

Seler?? :klo:

Jeg har godkjenninger til flere ting også, ikke bare personløfter da. :nigo:

Fallsikring står det på kortet.

Manuelt flyttbare personløftere, tilhengermonterte personløftere, selvgående personløftere, bilmonterte personløftere, personløftere under jord og fallsikring har jeg "lappen" på.

Skrevet (endret)

Da har du på litt flere personløftere enn meg.. :ler:

Trenger bare opplæring på de jeg har drevet med.

Endret av mia83
Skrevet (endret)

Fallsikring står det på kortet.

Manuelt flyttbare personløftere, tilhengermonterte personløftere, selvgående personløftere, bilmonterte personløftere, personløftere under jord og fallsikring har jeg "lappen" på.

Fallsikring er bra, så vet du hvordan du skal sikre at den rette faller for deg. :opplyser:

:gjeiper:

Endret av Kamikatze
Skrevet

Må bare feste stroppene på drømmetypen først, så kan han bare falle.

Skrevet (endret)

Må bare feste stroppene på drømmetypen først, så kan han bare falle.

:klo: Det er ytterst viktig å sjekke de stroppene før bruk, ellers kan han ende opp som en "bungy jumper" hvor du kun har kontakt med ham når han er helt oppe i svingkurven sin. Endret av Margareth
Skrevet

Men jeg husker ikke helt hvordan disse stroppene/selene skulle festes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...