Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, det frister litt å tjuvlåne to mopper av renholderne på jobben, men jeg skal heller holde meg til mine pensjonerte frottéhåndklær.

Jeg har nå byttet kaffekoppen i en fersk en. Ser for usjete ut med sørgerand og belegg. Det er lett å vaske av med en dråpe vann i litt salt, men ikke i pappbeger.

Det blir regn i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Latte er ikke kaffe, men melk med kaffe i. Mokka kan gå. Hmmm... Men da blir det mokkasin! :ler:

Er nok gladest i java. Men de har mange runde og milde, som både dufter og smaker som en orgasme i kjeften. Det har jeg aldri opplevd med evergood og friele frokost.

Litt drahjelp får du om du maler kaffen selv. Den ferske smaken forsvinner i vakumpakkene. Nå er kverna mi ødelagt, så den maler kun espresso. Men jeg har sånn espressoting til bål og komfyr, så overlevelsespotensialet er til stede.

Om morgenen er smaksløkene bedøvet og søvndrukne, og er storfornøyd om de så får servert lunkent sølevann med kaffeintabletter oppløst, eller pulverkaffe og sånn.

Den eneste pulverkaffen som holder mål, enn så lenge er nescafé si espresso. Vet ikke om den er frysetørret eller bare finmalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså...er pulverkaffe liksom for oss som ikke vet bedre? :klo:

Jeg drikker den som er "mørk og fyldig", og syns at den smaker bra.

Men jeg vet kanskje ikke helt hva jeg snakker om når jeg ikke er så bevandret som dere andre brunt-vann-verdensborgere. Humff!

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulverkaffe er fælt.

Jeg drakk "kafe å le" i går, kom på at jeg hadde kjøpt sånne kapsler for en tid tilbake, og glemt å smake på dem. Dem var grei.

Men litt dumt at jeg ikke drikker vanlig kaffe, for jeg har en kjempefin kaffeboks, nå står den på kjøkkenbenken helt tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg fikk i ren trass og glede lyst på en gammeldags kaffelars hengt over et bål i skogen...ingenting smaker så godt som kokekaffe når en har trasket litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og herved benytter jeg anledningen til å få ønske trådens innehaver en riktig god første juli! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg vet sannelig ikke, men kan denne "søsteren" være til hjelp så lenge, appi? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...