Kamikatze Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #1521 Del Skrevet 14. juni 2011 Vil du ha bilder?Bare i selvforsvar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #1522 Del Skrevet 15. juni 2011 Oh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. juni 2011 #1523 Del Skrevet 15. juni 2011 Fikk du ett rart bilde eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #1524 Del Skrevet 15. juni 2011 Hahaha! Nei, det var bare morgenstemningen. Hei, forresten! Hyggelig at du får tid til å smette innom. av og til. De har meldt skyer og etterhvert regn her nord. Er det kommet forbi deg alt, eller har du like deilig sommersol? Har du det bra, nå som du har fått bodd deg inn en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #1525 Del Skrevet 16. juni 2011 Telenor kan fortelle at de har koblet over til superbredbånd for ei liten uke siden, men har glemt å sende meg modemet... En uke uten fasttelefon. Sånt var uhørt for få år siden, før IP-telefonien kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. juni 2011 #1526 Del Skrevet 17. juni 2011 Du får ringe til Telenor da, purre litt. Jeg holder på å skrive en mail jeg, det har til nå blitt en hel setning, til og med med komma!!! Tror ikke jeg skal skrive noe mer, kanskje navnet mitt da. Eller skal jeg bare gå for å skrive min forbokstav? Tester det ut her. *T* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2011 #1527 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) God dag i tråden. Har det blitt noen fart på telenor-surret? --- Han har nok gått seg bort igjen, kan det se ut til. Neste gang han viser seg, skal jeg personlig feste en bitteliten GPS-sender i livreima hans, så holder vi styr på karen. Jeg har lest at når man blir eldre har man lett for å gå seg vill, selv i sitt eget nærområde... Endret 18. juni 2011 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #1528 Del Skrevet 19. juni 2011 Mitt nærområde er litt utvasket for tida... Sitter her, og føler at kroppen nesten går i ett med stolen. Håper kaffen skal pumpe liv nok til at jeg stivner i opprett stilling før kveldsmaten. Er mildt sagt døgnvill. Teleproblemet løste seg ved at fasttelefonen viderekobles til mobilen. Ennå har er ikke modemet kommet, men det kan forsåvidt være greit å bruke de der trådløse netcomgreiene jeg likevel betaler for litt. Jeg skaffet netcom fordi de hadde ingen nedlastningsbegrensninger, og en av sjefene skrøt i media at det ville de neppe noensinne få. To år senere: Du har vært på youtube en halvtime; bla opp mer penger eller surf i sirup... Det ene simkortet er nå sirupifisert, og når jeg finner det andre, så varer det nok to dager avislesing med all reklamesøpla, før hastigheten ryker der også. Tror jeg skal ta en runde på nett, når bredbåndsmodemet kommer, og se etter alternativer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2011 #1529 Del Skrevet 19. juni 2011 Det skal visst ikke være enkelt å være menneske for tiden. All mulig sympati sendes til Demses adresse. *feste gps`en lynkjapt og snike seg ut samme veien som hun kom inn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #1530 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har forøvrig å mistet oversikten over hvem det var som skulle sende nakenbilder over PM... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. juni 2011 #1531 Del Skrevet 19. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2011 #1532 Del Skrevet 19. juni 2011 Det var helt sikkert ikke meg,- kysk som jeg er i hele mitt vesen. Det må være en av de løsere damene som du kjenner. Jeg driver dessuten ikke på med denslags til fremmede herrer. så veldig ofte i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #1533 Del Skrevet 19. juni 2011 Godt, da slipper jeg å prøve å finne ut av de der PM-greiene. Tror jeg har fått en fjerdedel av de innkomne meldingene siden omlegginga for et drøyt år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2011 #1534 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Hvem har stjelt resten da? Er det hemmeligstemplede greier...har du rett og slett en skummel "mappe" her inne, kanskje? Endret 19. juni 2011 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juni 2011 #1535 Del Skrevet 20. juni 2011 Og DER åpnet jeg tråden først i dag. Hvordan er dagen for en Kami? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #1536 Del Skrevet 20. juni 2011 Den er såvidt begynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juni 2011 #1537 Del Skrevet 20. juni 2011 Såpass... DA skal jeg ikke spørre mere før jeg ser deg neste gang. Ha en nydelig en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. juni 2011 #1538 Del Skrevet 20. juni 2011 Håper du får en fin ettermiddag og kveld Kami! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #1539 Del Skrevet 21. juni 2011 Det ble det. Nå er det morgen. Det er det motsatte av kveld. Morgen innebærer større mengder kaffe, og å prøve å treffe døra til dusjen. Nå har sola tatt sommerferie, og regnet har sendt etpar ivrige dråper i forveien, for å sjekke om det er fritt fram. Det er det. Så nå skal jeg ut en tur, og lee meg litt. Men først skal jeg inn i dusjen og øve meg... Ha en trivelig formiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni 2011 #1540 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg er fremdeles litt bekymret over de enorme mengdene kaffe som jeg ser for meg at denne karen konsumerer. Det er antagelig så mye at han raver rundt i sitt husvære og ikke finner doen, og må bruke dusjen i stedenfor, hvis han bare klarer å komme seg inn dit. Dette blir mystiskere og mystiskere. ...men det har faktisk blitt morgen her også. Jeg har sovet riktig godt, og har tatt plass i stolsetet mitt på dekk og er på vei nordover. I`m In heaven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå