Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

I går var jeg i seng ca fire, og i natt lider jeg av det samme. Jeg er rett og slett ganske våken. Det ligner ikke meg at all. Hva kan det være, Doktor? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... Hakekløing pågår...

Du er enten superkåt, eller lider av noe som på fagspråket kalles for "sommernetter". :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kjenne etter - mentalt, altså!* Eh...for ordens skyld vil jeg si at det må være de sommernettene som har bergtatt meg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Sommernetter! Superkåtskap er dessverre en bivirkning av dem. Her snakker vi bivirkning og blomster, lizm.

Men ettersom det ikke havnet noe nakenbilde i innboksen denne gang, stikker jeg inn i køyen, mens den ennå er kjølig nok for levende folk. Hele huset er litt lettkokt på dagtid. Så da er det bare å finne på noe ute i skog og park.

Pent nattinatt! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte logge meg av KG i går til slutt, ellers ville jeg jo aldri sluttet synde :lol:

Avsluttet det sent lørdagskveld :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Heldig for deg at jeg ikke var i avatarfiklemodus nå. :lur:

Har vært en helnydelig dag dette her. Med litt vind tilogmed, så nå er det :sol: hurra. Og så er det vel ikke lenge før St.Hansaften kommer luskende, heller. Kanskje jeg burde ta en generalprøve med bordgrillen før det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illustrerte bare at jeg sluttet tidlig å drikke, men på den andre siden husker jeg ikke hvorfor? Kanskje jeg var full allikevel?

Grille! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grille ja! :hoppe:

Lurer på om brannvesenet sympatiserer med testing av engangsgrill innomhus? Vil liksom helst slippe å stå midt i gata og grille. Den er for liten til å tåle altfor mange naboer. Men tar jeg sommerkoteletter utelukker jeg automatisk halve gata, da. :fnise:

Pissepause! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Heldig for deg at jeg ikke var i avatarfiklemodus nå.

Min Herre,- det aner meg i hvilken retnig det hele ville ha tatt, og jeg er evig takknemlig for Deres omtanke. :sjenert:

Kanskje jeg skal ta med min egen engangsgrill, og komme oppover på st.hans? :forhåpningistemmensmiley:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...