Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går var jeg i seng ca fire, og i natt lider jeg av det samme. Jeg er rett og slett ganske våken. Det ligner ikke meg at all. Hva kan det være, Doktor? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Hakekløing pågår...

Du er enten superkåt, eller lider av noe som på fagspråket kalles for "sommernetter". :opplyser:

Skrevet

*kjenne etter - mentalt, altså!* Eh...for ordens skyld vil jeg si at det må være de sommernettene som har bergtatt meg. :nigo:

Skrevet

Jepp! Sommernetter! Superkåtskap er dessverre en bivirkning av dem. Her snakker vi bivirkning og blomster, lizm.

Men ettersom det ikke havnet noe nakenbilde i innboksen denne gang, stikker jeg inn i køyen, mens den ennå er kjølig nok for levende folk. Hele huset er litt lettkokt på dagtid. Så da er det bare å finne på noe ute i skog og park.

Pent nattinatt! :goodbye:

Skrevet

Sov godt og drøm fortryllende. :)

Skrevet
:nigo:
Skrevet

Den som halvsover synder nesten ikke. :opplyser:

Skrevet

Da må jeg bare si at jeg synder da nesten ikke ;)

Skrevet

Haha! Heisann! Er du tilbake i edruskapet igjen? :ler:

Skrevet

Måtte logge meg av KG i går til slutt, ellers ville jeg jo aldri sluttet synde :lol:

Avsluttet det sent lørdagskveld :lur:

Skrevet

Hvilken dag er det nå? :klo:

Skrevet

Det er rød mandag. :)

Skrevet

Haha! Heldig for deg at jeg ikke var i avatarfiklemodus nå. :lur:

Har vært en helnydelig dag dette her. Med litt vind tilogmed, så nå er det :sol: hurra. Og så er det vel ikke lenge før St.Hansaften kommer luskende, heller. Kanskje jeg burde ta en generalprøve med bordgrillen før det?

Skrevet

Illustrerte bare at jeg sluttet tidlig å drikke, men på den andre siden husker jeg ikke hvorfor? Kanskje jeg var full allikevel?

Grille! :strix:

Skrevet

Grille ja! :hoppe:

Lurer på om brannvesenet sympatiserer med testing av engangsgrill innomhus? Vil liksom helst slippe å stå midt i gata og grille. Den er for liten til å tåle altfor mange naboer. Men tar jeg sommerkoteletter utelukker jeg automatisk halve gata, da. :fnise:

Pissepause! :duskedame:

Skrevet

Ha forøvrig en feiende fin tirsdag! :sol:

Skrevet (endret)

Haha! Heldig for deg at jeg ikke var i avatarfiklemodus nå.

Min Herre,- det aner meg i hvilken retnig det hele ville ha tatt, og jeg er evig takknemlig for Deres omtanke. :sjenert:

Kanskje jeg skal ta med min egen engangsgrill, og komme oppover på st.hans? :forhåpningistemmensmiley:

Endret av Margareth
Skrevet

*Sjekker innboks etter nakenbilder* :gjeiper:

Skrevet

*Sjekker innboks etter nakenbilder* :gjeiper:

Vil du ha bilder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...