Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klappe:

Hva hadde du på?

Uniform... :gjeiper:

[...] softismaskin [...]
En kan jo kjøpe vaniljeis, og røre som faen når den blir myk, og rulle den i O'boy? Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt forsøk, men det blir ikke det samme. :sukk: Det er omtrent som at det går an å massere seg selv, men det blir ikke det samme som når et annet menneske gjør det. Jeg er normalt sett ikke så veldigg fascinert, men jeg er sikker på at det finnes husholdningsislagemaskiner i USA... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å få tak i "softisrøre" og kjøre den i en helt vanlig iskremmaskin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det er så enkelt? :klo: ...men da står jeg jo igjen med enorme mengder softis-råstoff etterpå. :tristbla: Det skal ikke være lett gitt.

God morgen i det høye! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

-----

Hmm...kanskje jeg heller skal vinke i stereo? :goodbye: :goodbye:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte sånn der ultrasuperbredbånd istedetfor det trauste gamle 16 Mb/s. Tenkte jeg skulle hente modem på posten i dag tidlig. Men det lå ingen hentelapp i kassen da jeg kom hjem, og nå er nettet nede og bredbåndstelefonen er stein stokk dau, kundeservice har sluttet å jobbe i helgene, og hos feilmeldingen er det femten minutters skurrende drittmusikk.

Jeg som forble telenorkunde fordi de var så bra på kundeservice...

Vel, da er det bare å blåse støvet av de mobile dingsbomsene. Enn så lenge bruker jeg mobilen som modem, men jeg kommer sikkert på hvor de der netcomdingsene jeg betaler for har gjemt seg unna det siste halvannet året...

Nåja. Det blir nok bra til slutt. Nå kan jeg beundre KG og margareth i slow motion. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wut? Ser du meg når jeg gjør min langsomme mosjon? :fnise:

*rette på håret, skjørtet og se seg rundt med store øyne*

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tråden var rett nok den, men svaret er at jeg er trøtt og surrete. Det er midt på svarte natta må vite, og da kommer fnisetendensene frem, vettu. Menneh, du svarte ikke på spørsmålet, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får PM-sende et nakenbilde med kjole på, så vil Deres søknad mishandles fortløpende... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et premenstruelt nakenbilde med kjole på? :klo:

Har de tatt for mye Møllers tran i aften, Hr. Katze?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tran? Det er faktisk Viet Nams svar på Hansen... Opplyser.

Hva får deg til å være så munter i aften, da? Overtrøtt eller for mye kamillete? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...