Kamikatze Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #1461 Del Skrevet 2. juni 2011 Ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #1462 Del Skrevet 2. juni 2011 Deilig dag på sløvhetens alter. Kjenner meg frisk og rask, og klar for hva morgendagen har å by på, hvis jeg bare får buksene tørre til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2011 #1463 Del Skrevet 3. juni 2011 i får håpe at det gikk bra, og jeg vil anbefale sterkt at du skaffer deg ett par bukser til, så du har noe å skifte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juni 2011 #1464 Del Skrevet 3. juni 2011 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #1465 Del Skrevet 4. juni 2011 Takk - det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. juni 2011 #1466 Del Skrevet 4. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #1467 Del Skrevet 4. juni 2011 Snart er det juni. Håper vifteovnen kan få sommerferie da... Jeg er akkurat ferdig med frokosten, og skal legge røykte koteletter i folie på svak varme frem til middag. Så blir de møre og saftige, og trenger bare å svis litt på overflata. Leser at svinekjøtt ikke er hvitt men rødt kjøtt. Når ble det hvitt? Har det noengang vært det? Av og til må en bare fylle blodårene med slaggstoffer og størknet fett. Jeg tror på surkålens medisinske egenskaåer, og at den vil ordne opp. Lurer på om det finns ordentlige joggedresser? Sånne med skjorte og slips til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. juni 2011 #1468 Del Skrevet 4. juni 2011 Du får skaffe deg en One-Piece. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2011 #1469 Del Skrevet 4. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. juni 2011 #1470 Del Skrevet 4. juni 2011 Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #1471 Del Skrevet 4. juni 2011 Finnes det sånne der saccosekkdrakter med skjorte og slips, da? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2011 #1472 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Har ikke sett akkurat det, men det finnes sånn oppblåsbare sumobryterdrakt og jeg regner også med at de kommer i utgave dress og slips, hvis ikke lendeklede frister veldig. Endret 5. juni 2011 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #1473 Del Skrevet 4. juni 2011 En skal aldri si aldri. Kommer helt an på på hvems lender det kledet sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2011 #1474 Del Skrevet 5. juni 2011 Noe minner meg om eventyret om Prinsen som aldri kunne målbindes, hehe... Det er noe kjent her et sted, men det kan jo også godt hende at jeg hører syner. Jeg er i ukjent terreng midt på natten og dette a-mennesket skulle ha sovet veldig mye på denne tid av døgnet. Vet ikke hva jeg kan ha fått i meg i kveld... Men god søndag til Kami den slagferdige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #1475 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Takk, natterangleren. Må få i meg kaffe, sånn at jeg ved selvsyn kan få med meg denne søndagen. Jobber med saken. Nja, jeg vet ikke hva jenter får i seg om natta. Jeg har alibi! :gjeiper: Skjønner ikke hvor alle slurvefeilene kommer ifra. Jeg ser ikke på tastene, så de har ikke grunn til å være sjenert... Endret 5. juni 2011 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2011 #1476 Del Skrevet 5. juni 2011 *leke synsk før frokost* Hmm...jeg ser for meg at han er et midtpunkt på enhver fest, grunnet sine mange verbale krumspring... Jeg kan ta feil. Jeg kan ha rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #1477 Del Skrevet 5. juni 2011 Er sjelden på fest. Alle stirrer sånn på meg der. :gjeiper: Vet du hva? Jeg har spist softis i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. juni 2011 #1478 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg har spist softis i dag! Hva hadde du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. juni 2011 #1479 Del Skrevet 6. juni 2011 Softis er best med sjokoladedypp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2011 #1480 Del Skrevet 6. juni 2011 Ååå, heldige kami. Nøttekrokan-strø er best! Jeg har spist en softis da de fikk den her i distriktet i vår, og det kjennes veldig lenge siden. Hvorfor er det ikke softis-automater å få kjøpt på expert og sånne steder? Trenger ikke en veldig stor maskin, men nok til en is eller fem bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå