Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte is i går. Jordbærsmak.

---

Valgte du seriøst badet??Her går ingenting foran PH.

For det første: smaker sånt saftkliss godt, trulta?

For det andre: jeg så på bittelitt av PH i går for å få med meg hva dere er så lidenskaplig opptatt av. Dere kan ikke mene dette?!? Jeg ville meget seriøst ha vasket badet, i steden for å se på det høyst useriøse vissvasset som PH er. Liker dere virkelig det derre der? *sjokk&vantro* Hvorfor det i så fall?

Det er prisen for å slippe å ha ei dame som skal tøfle meg, og tvinge meg til å gjøre husarbeid.

Den skjønte jeg ikke helt, for hvis du er så huslig og oppegående som det virker som, så har vel ei Dame ingen verdens ting å klage på - med mindre du velger deg ei skikkelig konTROLLfreak-kjerring som har forvillet seg inn i ditt hushold Kun pga sin veldreide...hva-det-nå-er-for-noe som fristet i øyeblikket. Og ei slik ei håper og tror jeg at du ikke hadde valgt.

Blå?

Jupp, der har du meg! :nigo: Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så på bittelitt av PH i går for å få med meg hva dere er så lidenskaplig opptatt av. Dere kan ikke mene dette?!? Jeg ville meget seriøst ha vasket badet, i steden for å se på det høyst useriøse vissvasset som PH er. Liker dere virkelig det derre der? *sjokk&vantro* Hvorfor det i så fall?
Det er litt som å ha akvarium med kampfisk og en malle, bare at en slipper å mate dem, og at akvariefiskene scorer høyere på IQ-test.

Det er som å kjøre forbi en trafikkulykke - en bare må se!

En slags hjernejackass, hvor vi kan studere hvordan mennesker kan bli om utelukkende hormoner får styre.

Den skjønte jeg ikke helt, for hvis du er så huslig og oppegående som det virker som, så har vel ei Dame ingen verdens ting å klage på - med mindre du velger deg ei skikkelig konTROLLfreak-kjerring som har forvillet seg inn i ditt hushold Kun pga sin veldreide...hva-det-nå-er-for-noe som fristet i øyeblikket. Og ei slik ei håper og tror jeg at du ikke hadde valgt.
Det finns mangslags damer, kan en si. :gjeiper:

Frihet er å vaske driteren når en føler for det. Enten i dag, eller i morgen, eller utpå kveldingen. Kvinner har en tendens til å lage seg en deadline for ting, og så lage stress for å få ting gjort på sin måte til sin tid. Særlig når det gjelder husarbeid blir ofte kvinner dronning, uavhengig av hvilken grad de selv deltar.

Selv om kvinner kan vise seg å ha en og annen positiv side, er oppdragergenet deres sterkere forankret enn dere selv liker å tro. Og i de motsatte tilfellene, blir det oftest at en gjør husarbeid for to... :ler:

Men du har rett. Jeg velger ikke min livs- eller sengeledsagerske etter størrelsen på støvklutene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...tro det eller ei, men det finnes også damer som ikke ser det så veldig nødvendig å vaske badet en gang i uka. Ikke en gang om de ser støv og snavs ligge i kriker og kroker, så ja; de kommer i mange slags tappninger de derre damene. Jeg kjenner prakteksemplarer i begge ytterkanter.

...og glad er jeg for at jeg ikke trenger å måtte ha noen samboer i det hele tatt. Jeg er min egen herskerinne og gjør ting når jeg vil. Har ikke noe skjema her i gården. Bare en får banet seg en vei til utpostene i heimen er jeg fornøyd.

:) Godmorgen forresten. :kaffekopp:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første: smaker sånt saftkliss godt, trulta?

For det andre: jeg så på bittelitt av PH i går for å få med meg hva dere er så lidenskaplig opptatt av. Dere kan ikke mene dette?!? Jeg ville meget seriøst ha vasket badet, i steden for å se på det høyst useriøse vissvasset som PH er. Liker dere virkelig det derre der? *sjokk&vantro* Hvorfor det i så fall?

Finaleuke i PH :hoppe:

Syns det er morsomt å se. En liten bagatell kan være ganske big deal der inne. Morsomt.

Liker også ganske så godt disse gullkorna.

Saftklisset er veldig godt, min favoritt er den røde - jordbærsmak. Før brukte jeg også å kjøpe colasmak. Det har kommet ett par nye varianter også, men har ikke prøvd dem enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradise hotell gullkorntråden - det heter en tråd under tv og film. Der ser du dem gode kommentarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før jeg får meg kaffe om morgenen, føler jeg meg som en Paradise Hotel deltaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må det ha vært en helvedes natt.

Kondolerer og håper på snarlig bedring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natta var søt og fruktbar. Jeg måtte hente dyna ned fra taket...

Takk for den rørende omtanken.

Så ikke at du hadde skiftet kjole før etterpå, hehe. Nå ser du helt super ut! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den rørende omtanken.

...ja jeg rører visst fælt innimellom...jeg skal innrømme det. :skratte:

---

Så du likte kjolen min, ja? :fnise: Jeg har min egen skredder som lager de supreste "draperier" som jeg kan surre meg inn i. Jeg er fryktelig glad for det, altså. :tommelopp:

Har dagen vært brukbar der oppe i dag? :kaffekopp::sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, snart!

Er snart ferdig med mårrakaffen. I morgen er det himmel:hoppe: og da er det fridag. Tenker så det gnistrer om det er noe jeg burde shoppet inn, for å være sikker på at jeg har tilstrekkelig med fødevarer.

I natt skal jeg ut og håpe på skyfri himmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen!*som-kanskje-blir-ettermiddag-før-han-står-opp*

...og resultatet ble? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...