Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje det er trenden på dine trakter, men ikke i mitt hus, nei!

Men jeg er et skjeldent eksamplar, det har du nok rett i. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Påsken er nå et uunngåelig faktum, og godstolen er godt plassert under mitt rectum. Jeg holder på med dagens første kaffekopp, for tredje gang. Freden er øredøvende.

Jeg aner ikke hva slags vær det er bak gardinene, og ikke akter jeg å finne det ut heller. Ikke før i morgen, eller tidligst i kveld.

I dag har jeg kun planlagt å puste. Resten tar jeg på sparket. Og jeg er med fullt overlegg ikke impulsiv i dag. Ikke for fem flate øre. Her blir det kun nettsurf og grilling av kjøttpølse foran vifteovn.

Det er kjøleskapstemperatur ute. I alle fall kjøleromstemperatur. Naturens fryseboks er borte, og snart springer knopper bak stramme topper og t-skjorter. Solen var og hilste på i går. Hva den har fore i dag, gir jeg blanke faen i.

Om en kopp eller to til, skal jeg skrubbe påskenøttene, og sette ny langdistanserekord for varm og muskeloppknytende dusj. Etterpå skal jeg stirre apatisk i PC-skjermen. Enna har jeg ikke bestemt meg for om det skal gjøres med lukket eller måpende munn.

God påske, påskekyllingene! :goodbye:

Skrevet

Hørtes fortreffelig ut! :jepp: God påske :kyss2:

Skrevet

Mennesker er forskjellige. Jeg syns faktisk at det hørtes ganske slitsomt ut hele sulamitten. Skal jeg syns litt synd på Kami, eller er det egentlig bare en litt mandig og hårete beskrivelse av en helt knall påskedag? Jeg vet sannelig ikke helt... :klo:

Skrevet

Knallene får vente til etter påskeeggene. :gjeiper:

Skrevet

Jeg tror egentlig at jeg er glad for at jeg ikke deler husvære med deg jeg,- og jeg mistenker at det er gjensidig. :fnise:

Skrevet

Det vet jeg ingenting om. Du er nok litt tilbakeholden med nettutlevering av deg selv, du også. ;)

Skrevet

Ja...jeg er det, og det er med vitende og vilje.Det går jo godt an å leve et lite liv på nett uten å legge igjen både sjel og bildebevis for alt en foretar seg. Trives greit med det jeg. :)

Skrevet

Kan tenke meg at facebookvennene dine savner oppdateringer på når og hvordan du peller deg i nesa, og teksturen på etterlatenskapene, og sånn, da ja. :fnise:

Skrevet

Jeg er blant de veldig få som ikke har gått på den limpinnen der, og sånn skal det fortsette. Anonymitet er en velsignelse. :ninja:

Skrevet (endret)

Er jo litt synd, på en måte. For det blir liksom ikke helt det samme, når en ikke kan se museflettene live. :gjeiper:

Haha! Fant den gamle halloweenmargaritten:

post-17476-0-11499900-1303379529_thumb.g

rart. den tok ikke gamle vedlegg...

Rydder litt i gamle filer. Er begrenset plass på KG.

Har du malt påskeegg?

Endret av Kamikatze
Skrevet

Egg?!? Jeg har malt fanden på veggen,- det får holde. :snurt:

Ellers må jeg si at jeg faller for det bildet der.

Det er noe som uttrykker en av mine personligheter midt i blinken. :jepp:

Skrevet

Har du mange? :gjeiper:

Skrevet

Kami, kunne du laget en piffyavatar til meg nå som bursdag min er over? (får klager på at avataren min er så fristende :lol: ) Siden du er så flink :sjenert:

Skrevet

Kami, kunne du laget en piffyavatar til meg nå som bursdag min er over? (får klager på at avataren min er så fristende :lol: ) Siden du er så flink :sjenert:

Jaha? Som en sånn der ikkebursdagspresang, på en måte?

:gjeiper:

Hva tenkte du deg da?

Skrevet

Har du mange?

Ja, tenk for at vi har det, tenk! :skravle:

(får klager på at avataren min er så fristende )

Pøh! Jeg har ikke klaget på deg i det hele tatt :wow: ...du deilige, glinsende, mørke fristelse...
Skrevet
:fnise: Jeg liker alt du lager, jeg :jepp: (men kan ikke ta det i bruk,for jeg surfer kun med tlf hele påsken)
Skrevet

Pønske litt til du sitter ved et ordentlig klorebrett, da. :)

Jeg kjører nå vifteovna på full guffe. Dette blir stas! :danse:

Skrevet (endret)

*lytte til krafse og pønskelyder som siver ut fra denne tråden når ingen er her* :glare:

Endret av Margareth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...