Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Har du det bra?
Nei, mye bedre. :jepp: Hvordan er det på dine trakter? :)

Nei, sei... :fisk:
Sensei?

Kami kami - hvordan er livet?

Jeg må bare skryte av meg selv, jeg har bidratt til at kreftgåten skal bli løst.

Jeg har gitt penger til kreftsaken.

Storartet. Storartet! :) Jeg har bare gitt penger til godsaken. - Sjokoladehylla ble litt for nærgående da jeg gikk gjennom kassen i dag. Men mennesket lever ikke på salat og grønnsaker alene. Hm... Var det vi som i sin tid diskuterte marsipangulrøtter og fem om dagen?

:vinke:
Flere faner oppe samtidig. Lurte et øyeblik på hvorfor du drev å vinket inne i lakrisistråden? :ler:

Takk for at du skaper luftsirkulasjon i tråden. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hai :fisk:

Pøh...det kreves da ikke stor kunnskap om emnet for å kunne konstatere at dette er en gullfisk! :opplyser:

...men ellers har jeg bedre peiling på makrell og pir.

Godere fiskestuff finner en ikke. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mye bedre. :jepp: Hvordan er det på dine trakter? :)

På mine trakter går det kjempefint. Jeg har :snø: vil du ha litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...jeg kan gjerne ta litt hvis det serveres som slush med gode smaker i. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh...jeg kan gjerne ta litt hvis det serveres som slush med gode smaker i. :nigo:

Hvilken smak vil du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...blått og rødt, tror jeg. :)

Kommer litt an på hvordan smaken er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Fikk bare tid å lese den siste meldingen. Er det lesbisk aktivitet i tråden? Jøss, den kommer seg, gitt! :danse:

Er oppe og vaker, men skal prøve å legge meg igjen noen timer. Surklete kaffetrakter-rap fra kjøkkenet, så jeg joiner slurpinga et stakket øyeblikk mens jeg fordøyer en nyhetssending eller to, for å få med meg dagens uvesentligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer veldig på hvordan du kom frem til den første konklusjonen der, Kami? Fordi om jeg slurper litt høyt, er blid og fornøyd, og er godvenn med puse-Kitten? Mannfolk er noen ordentlig rare dyr, gitt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ikke forbause meg om the kitten er et bedre slurp enn en sløsj. Hun er minst like cool.

Må finne på noe lurt med klokkereima til i morgen. Ellers kan den ramle av, og etterlate meg deklokkert. Sånn der gummireim, så uret kommer til å fyke som et sprettertprosjektil. Må vurdere å bytte til lærreim.

Det var litt ulurt å ... oi, glemte hva jeg skulle skrive. Tror jeg bør få noen timer på puten. Snakkes seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ukeslutt, mia og folket! :)

Jeg tror det bare er et tidsspørsmål om når vi bortskjemte vestlige rikinger ha en trådløs påleggsprinter, som kan printe monogram og smilefjes i leverpostei og smøreost. - Nugattihjerter og bringebærsyltetøyborder kan også bli kult. Men den må komme i fake rustfritt stål, som annet kjøkkenutstyr som skal etterlikne profesjonelle storkjøkkenmaskiner.

Og så kan den ha baguettmatekassett... :popcorn:

Her er det frokost og morgenkaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke nå lengre. Nå er det å stille seg opp foran restitusjonspeletongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes forferdelig ut, men var det forhåpentlig ikke. Det hadde vært midt i blinken for meg om det fantes utstansingsmuligheter for matvarer. Jeg som setter min stolthet og ære i å høvle ostene i nitti graders vinkler, før de settes inn i kjøleskapet etter bruk.

Hvorfor finnes det ikke skikkelig store ostehøvler som kan lage ei skive ost, i stedenfor mange små? Ikke en gang den smale geitosten klarer min osteskjærer å forsere i et jafs. :klo:

...men folk til Månen kan de klare å sende! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...