Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Majones med sitron er kjempegodt på reker. Foretrekkes ekte skvisbar sitron, sitronessens på merkelig gul plastflaske med grønn kork, eller sitron ferdig plassert inni majones på tube?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker rekesitronen som en eller to tynne "beinfri" sitronskiver. I nødens stund har jeg dryppet sitronsaft over salaten, men sitronmajones, det er regelrett perverst.

Hmmm... Enkelte peanøttposer virker konstruert av psykotiske industridesignere.

Nå er det hvile hele natta. Siste to døgnene har vært tunge. Har todagers skjeggstubb, så puta kommer til å sitte som borelås i trynet. I morgen skal jeg ta med ullsokkene til veterinær, og få dem avlivet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg scenariet og konstaterer at han ser ut som en vakker, men trøtt villmann. Så sier vi ikke mere om den saken. Natta, Kami. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, ikke mer. Femti prosent er heller ikke så ille, Margareth. :duskedame:

Pent nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, det gikk rimelig greit det...og jeg tror det kommer til å fortsette i dag også. :)

Hva skal Kami i dag da?

Jeg skal bare være hjemme hos meg selv, og holde hviledagen heldig. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sitter tydeligvis med begge beina godt plassert i sovesyken...ennå?

Er det for noe slitsomt som du driver på ned for tiden da? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger the fifth amendment, og unnlater å svare på slike spørsmål, for å unngå å inkriminere meg. Slik at de få som ennå ikke vet hvem jeg er RL, skal få det litt mindre servert på et sølvfat. Da måtte jeg startet en dagbok som Anonym Bruker. Så tilgi at jeg delvis prøver og delvis er pålagt å skjerme privatlivet litt fra nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, her tråkket jeg visst for nært, og det var ikke meningen vettu. Du kunne jo f.eks. ha sjauet noe voldsomt med å sette et jorde fullt av poteter...og slikt blir en veldig sliten av om en ikke har gjort det på ei stund. I will now ask no more! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Særlig om en må hakke seg gjennom isen og telen, for å få dem under torva. :ler:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kami kami - hvordan er livet?

Jeg må bare skryte av meg selv, jeg har bidratt til at kreftgåten skal bli løst.

Jeg har gitt penger til kreftsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...