Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det var litt sent å si, Kami. Jeg har sovet i hele natt jeg. En indre måneformørkelse som ikke kunne ha sett stort alikevel, og greit er det fordi det var overskyet ute også. Så du månen selv, kanskje? :jepp:

Endret av Margareth
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et og annet kort glimt, men jeg så den forutgående natt. Den er nå så nær oss i sin bane som den kan komme, nesten. Så større enn dette får du ikke sett den på lenge.

Mmmm, sitte i halvkoma og stirre apatisk ut i løse lufta! Det er fritiden sin det! :hjerte:

Skrevet

Ja det høres jammen fint ut. :klo: Håper at din fritids kvaliteter er i rute oppover, og kun det. Altså med andre ord: god søndag. :goodbye:

Skrevet

Du milde måne, månen var da større for en måned siden? :klo: I forgårs var det lovlig mye skyer til at jeg kunne se noe som helst, men så den fint i natt da jeg ruslet hjemover.

Skrevet

Får nok finne frem nærmeste nabomann her.

Større sjanse for å se "måne" der... :tristbla:

Skrevet

Nå er det frokost. Pistasjis. Til dessert blir det middag. :)

Skrevet

Hihi...det er nesten som å høre meg selv det. :)

Skrevet

Frokosten er dagens viktigste måltid. Det er også lønsjen, middagen, kveldsmaten og nattmaten. :opplyser:

Pistasjis er forresten bra feik. De prøvde en gang å lage en ordentlig pistasjis med ekte pistasjnøtter, men den ble ingen suksess. Smaken falt ikke i smak hos de isspisende horder.

Skrevet

Jeg må nok smake den for å kunne uttale meg der gitt. :)

Jeg er en hund etter is...men etter som det er min eneste last, er det til å leve med. :fnise:

Skrevet

OK, da. :)

Sol! Hadet :nigo:

Skrevet

Du er heldig du... :) Her er det grått og har vært det lenge nå. *finne frem solbilder på nett og kose seg med dem i stedenfor*

Skrevet

Melding fra..."her". Sol, vind, lang tur - nå brødskive med ost, samt kakao med kremdott. :gjeiper:

Skrevet (endret)

Faen, jeg leste "kano med kremdott". :skratte:

Du er heldig du... :) Her er det grått og har vært det lenge nå. *finne frem solbilder på nett og kose seg med dem i stedenfor*
Hvor, sånn cirka er her i topografien? Østafor sol, og vestafor måne? Endret av Kamikatze
Skrevet

Faen, jeg leste "kano med kremdott". :skratte:

Ouch, jeg ville trengt stoooor visp til den. *får veldig rare bilder i hodet*

Skrevet

Er vel ikke verre enn å bare padle seg tett inntil hekken på hurtigruta, det. Hehe.

Skulle søndagen blitt sløvere enn dette, måtte jeg blitt lagt i narkose. Men snart er det svinesteik og dovask. I alle fall det førstnevnte.

Føler på en måte at rævskjegget fungerer som borelås i stoltrekket i dag...

Skrevet

Svinesteik!? Svinaktig festlig, er rent så vi kan gå over til griseprat her. (Det var svinesteik her i huset også i dag - og riktig så vellykket ble den også, om jeg selv skal si det.)

Skrevet

Ja, Fjordland er grei sånn. :ler:

Skrevet

Nei (Kan man si det i denne tråden? Jess! Puh!).

Men, jeg har kommet til at mat laget fra grunnen av i tiliters dosis, tenderer å bli sittende fast rundt livet. Fjordlandporsjoner er akkurat for små, og da blir det plass til mer på sikt. Desstuten blir det ikke noen andre påfyll. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...