Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen er så pålitelig som duuuuhuhuhuuuuUUU! Og så et eller annet med diiiiiine øøøøøyne...

Jaja, det var kanskje ikke helt min sjanger.

G'aften godtfolk! :sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du synger i alle fall bedre enn hun som vant den norske MGP-finalen. :filer:

Skrevet

Den har jeg nok ikke fått med meg. Jeg er litt sånn MGP-apatiker. :)

Er det søndag? Hva i huleste gjør jeg oppe da?

Skrevet

Du har nok en skjult agenda, skulle jeg tro. :)

Skrevet

Har ingen agenda, det er sønda. Jaffall til i kveld. :)

Ellers var du litt morsom... :fnise:

Skrevet

Jo takk...det var en baktanke der: å trene kattas 6-pack en smule...ikke for å si noe som helst om at det trengs, eller noe sånt. Se det som et generelt bidrag til norsk helsesituasjon du. ;)

Skrevet

Har ikke sixpack - er avholds. :nigo:

Hvis morgenen er toff, sov til utpå dagen. :opplyser:

Her stråler sola, og gjensynsgleden er stor. Selv om jeg fikk et glimt av den tidligere i uka også.

Nå er det bare å sette seg ned å vente til snøen smelter.

Har dagen vært snill mot deg?

Skrevet

Om søndagen har vært snill? Den har vel ikke akkurat vært slem, men jeg er så sugen på noe...har foreslått for meg selv at dette er den overskyede dagen hvor jeg fortjener å få bragt en Peppes (med rømmedressing) på døra, men...jeg er visst ikke helt enig. :klo:

Skrevet

Om søndagen har vært snill? Den har vel ikke akkurat vært slem, men jeg er så sugen på noe...har foreslått for meg selv at dette er den overskyede dagen hvor jeg fortjener å få bragt en Peppes (med rømmedressing) på døra, men...jeg er visst ikke helt enig. :klo:

Jammen....da får du bare ta en heisvingandes krangel da. Så kan du trøste deg med en Eventyrbrus attpå for å gjøre det godt igjen. :fnise:

Skrevet

Hm, fordelen med å stå opp svinseint er at det blir middag til frokost. Fremad mot fjordlandet!

Vindfull, ha? Er det grønnsakene som søker hevn? :fnise:

Skrevet

Jeg vant! :nigo:

Skrevet

Håper det er hun der søte som leverer den, da. :ler:

Skrevet

Nix. Det har alltid vært sånne høyeffektive og svært korrekte unge menn som kommer på min dør. Regner med at en god vane ikke bør tukles med. Ikke mennene heller. :lur:

Skrevet (endret)

Schjedelig! :danse:

Hurra, jeg kan nesten vri på hodet! Ennå er det et stykke unna rolle i eksorsisten. Skal hjernen være så tom? Må sjekke trakteren.

Er det langt til gomlerier fra der hvor du bor?

Endret av Kamikatze
Skrevet

God idé. Det må jeg lage i neste uke.

Moussaka med brød her. A la mikro.

Får begynne å gjøre meg klar for dagen. Ha en deilig! :sol:

Skrevet

Skulle gjerne hatt en deilig sol jeg, men her er det ikke antydning, og overskyet og dessuten snart mørkt. Menn menn. :)

Skrevet

Du synger i alle fall bedre enn hun som vant den norske MGP-finalen. :filer:

:ler:

Men hun smiler fint.

Skrevet

Jeg har undret meg på hvor mange tenner det går an å smile med...sånn egentlig... :klo: Jeg har ikke så mange i det hele tatt, enda jeg har spart et helt liv.

Hvor i alle dager er pusekatten da? Han pleier jo å berike dagen/kvelden vår en gang eller to, regelmessig...og gode vaner som ikke gjentas; man merker at de er borte vettu. Puuuus? Hvor er du? :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...