Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Snart helg :nigo:

Det skal bli veldig veldig godt. Liker godt helger jeg.

Skrevet (endret)

Syns det er litt suspekt at enkelte damer lufter Schanglabongen sin for fremmede mennesker på det fritenkende viset... :nei:

Alt jeg lufter er små, søte, feminine synspunkter. :nigo:

Og slik ser jeg for meg den staute katta bedrive helgen, med fortrinnsvis hest - og fruentimmer i sin armkrok...:

Endret av Margareth
Skrevet

Du ser for deg at jeg stjeler en headbanging hest, og i steden for het elskov står jeg og en tilfeldig tuppe og skriker til hverandre? Istedenfor å gå på jobb?

Hvilket intrykk har du egentlig dannet deg av meg? ;P

God morgen alle trulta_! :goodbye:

Skrevet

Hvilket intrykk har du egentlig dannet deg av meg? ;P

Et greit og enkelt spørsmål som nok må få et litt omstendelig svar. Eh...jeg tror faktisk...*sjekke*...at jeg ikke har nok blekk i knåtte-tastene mine, til å komme med slik en avhandling her og nu, men jeg tror ved nærmere ettertanke at jeg ville ha foretrukket å være hesten, av valgene her. :jepp:
Skrevet

Foretrekker du å nikke frenetisk mens du ris av en vrælende morgenfugl iført cowboyhatt, er du mer pervo enn jeg hadde håpet på... :gjeiper:

Skrevet

Jeg har mine sider når ingen ser, hehe... :skratte:

Skrevet

Åja? Fortell, fortell... :gjeiper:

Skrevet

Ja, du lurer på webadressen til de sidene, du også? :ler:

Skrevet

Velvel: synd at det ikke var noen her akkurat nå da, for jeg kom innom KUN for å fortelle om de hemmelige greiene mine. *se på klokka...tikktakk...tikktakk* ...og ingen dukker opp heller. Da får jeg ta min viten med i glemmeboka, og aldri snakke om det mere til en levende sjel. *poff* :popcorn:

Skrevet

Og du tror du slipper så lett unna? Blir vi tvunget til å google deg? :gjeiper:

Da er frokosten fortært, og jeg er klar for dagens løyer. Noen var så lur at barbering og tåskuring ble unnagjort før leggetid, så her holder det med ei lita kattevask.

Kaffen sto klar, så det var bare å strekke seg etter fjernkontrollen da jeg våknet. Den fant jeg ikke, så etter litt leting ga jeg opp og gikk på kjøkkenet for å slå på trakteren. Der lå den! :) Skål!

Skrevet

Den første setningen der ble jeg veldig kilen av å lese. :)

*NÅ kommer vi og googler deg!!!* Veldig trussel det ja, hehe...

Åssen skulle noen som helst fine meg da om jeg tør spørre?

*og det gjør jeg jo, høyt til hest og morgentøff i trynet som jeg er* :fnise:

Da antar vi at den godeset Kamien er på jobb i helga. Og vi lurer såvisst ikke på hva det er som han sysler med hele tiden (ikke i det hele tatt nei), men vi håper at han gjør en god og solid jobb, der han er. :nigo:

Hævv a nais lørdag! :goodbye:

Overraskelse ala lørdagsgodis ----> :gave:

Skrevet

Jeg er litt spent på hva som er i den pakka der...

Skrevet

:vetdetmensierdetikkesmileyen: ;)

Skrevet

:detsynsjegeraldrisålitedårliggjort: smiletegnet ;)

Skrevet

Så satt jeg her, da. Med fanget fullt av speilegg. Og det som var så hardt pepret, at det liknet en B-gjengkarrikatur! Min nyvaskede bukse skal straks atter få oppleve hvordan det er å være nyvasket. Og på ny hiver jeg meg over steikepanna. Denne gangen fast bestemt på å heller treffe de tre grilltoastede brødskivene med Tine krydderost.

Nå er det helg, og alle lys er tent. Ute klorer nesten ti minusgrader nattevandrere på ryggmargen. Et kobbel halsende ungjenter har iført seg sin gjeveste alkoholrus, og er derfor fnisende vaksinert mot kulda der ute. Om litt har de passert huset, og hvinene vil dovne hen mot nattens bakteppe. Til slutt høres kun lyden av klaprende tastatur og småbannende bergenser.

Smørfettede fingre danser over tastaturet, og i estetisk perfekt harmonisk presisjon dannes ordet: Hei!

:hallo:

• Liker 1
Skrevet

:ol:

Mack-øl til toast med krydderost, ikke til B-gjengen. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...