Kamikatze Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #581 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Ute å fisker etter et klapp på skuldra nå? Eller har du en hemoroide etc. som krever varme hender? :gjeiper: Endret 2. februar 2011 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2011 #582 Del Skrevet 2. februar 2011 Til det første der: selvfølgelig ikke. Hva tar du meg for! Til det andre der: da hadde jeg nok kontaktet snåsamannen først for å få effekt...med mindre du har snåsetendenser du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #583 Del Skrevet 2. februar 2011 Er, om ikke snålig, gysla god på skulderklapsing... Rekker jeg en kopp kaffe til før dusjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. februar 2011 #584 Del Skrevet 2. februar 2011 Du kan ta den med i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2011 #585 Del Skrevet 2. februar 2011 *lag den kruttsterk i såfall* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #586 Del Skrevet 2. februar 2011 Har sikkert en lite brukt pappkaffekopp med sånn der tåtesmokklokk, som en får kjøpt her og der. Endelig fant jeg ut hva det lokket er til... Hører du, Kittern? Nå har eg blitt lokkemann, og det e din skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. februar 2011 #587 Del Skrevet 2. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #588 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei mia! Har dagen vært snill mot deg, så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. februar 2011 #589 Del Skrevet 2. februar 2011 Joda det har den. Mot deg også? Jeg skal straks på jobb, så vi får nå se om den blir snill videre utover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #590 Del Skrevet 2. februar 2011 Haha! Den har vært sivilisert og stille, så langt. Men det er nok på tide å pønske ut noe fanteri etterhvert. Kos deg på kveldsskiftet. Du kan jo ta med en pose med sånn sjokoladedrikk til vannkokeren, hvis det skulle butte i mot litt. Det pleier å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. februar 2011 #591 Del Skrevet 2. februar 2011 Kyllingpyttipanne med egg! Solgt! Pytt-i-katta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. februar 2011 #592 Del Skrevet 2. februar 2011 *snoker* Mia sier du lager bananvafler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. februar 2011 #593 Del Skrevet 2. februar 2011 Å, er det det det lokket er til!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #594 Del Skrevet 2. februar 2011 Måtte bla litt tilbake, siden jeg akkuret kom fra dolokktråden... *snoker* Mia sier du lager bananvafler. Allways. Hai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. februar 2011 #595 Del Skrevet 2. februar 2011 Har du møtt snåsamannen? Jeg kunne tenkt meg å ha møtt han. Toralf, Torvald, hva var det han het igjen? Gidder ikke å google, det var noe på Tor- tror jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #596 Del Skrevet 2. februar 2011 Joralf Gjerstad, trulta_. Han har bedt om å få fred nå. Likevel er det mange som er veldig ivrige etter å besøke ham. Du som trener nesten hver ukedag kan vel ikke ha noe sånn der kjempebehov for å treffe kallen, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. februar 2011 #597 Del Skrevet 2. februar 2011 Jamen jeg trener ikke nå, så derfor passer det godt nå, kan du fikse ett møte mellom oss? Kan godt være med du også, hadde vært hyggelig. Joralf og Toralf er jo veldig veldig likt! Det er en Toralf der jeg jobber sjø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #598 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvis ikke du ser forskjellen, hva med å dra en tur til Toralf istedenfor, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. februar 2011 #599 Del Skrevet 2. februar 2011 Usikker om han har humor altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #600 Del Skrevet 3. februar 2011 Hahhaa! Godnatt. Nå skal jeg se Schnakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå