trulta_ Skrevet 1. januar 2012 #2681 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg har ingen forsetter, har holdt ett, jeg hadde at jeg skulle bruke ring, og nå syns jeg hånden er tom uten ring. I morgen er det min første dag på min nye arbeidsplass. Håper dem er snille med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #2682 Del Skrevet 1. januar 2012 Så nå må du vente helt til du får deg gubbe? Hehe! De er sikkert snille. I alle fall i starten. Det blir sikkert artig med nye impulser og miljøskifte. Du trivdes ikke så forskrekkelig godt der du var, på slutten. Så trolig går det bare oppover herifra. Når begynner du i morgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2012 #2683 Del Skrevet 1. januar 2012 Vi er ikke nyskjerrige her altså..., men hvordan skal Kamis drømmeutkårede være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #2684 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. januar 2012 #2685 Del Skrevet 2. januar 2012 Så nå må du vente helt til du får deg gubbe? Hehe! De er sikkert snille. I alle fall i starten. Det blir sikkert artig med nye impulser og miljøskifte. Du trivdes ikke så forskrekkelig godt der du var, på slutten. Så trolig går det bare oppover herifra. Når begynner du i morgen da? Kan bruke en vanlig sølvring uten gubbe, når/hvis jeg finner gubben med stor G, så skal han får kjøpe en i hvitt gull. MUHAHA!! Jeg har stort sett vært på den arbeidsplassen i desember, så tror jeg kan de fleste navnene nå. Jeg likte ikke sjefen min på den gamle plassen, men han er borte nå Så da var det greit der, men tror jeg kan voks, sånn profesjonelt. Jeg skal til og med få meg visittkort Det blir tøft. Vi er ikke nyskjerrige her altså..., men hvordan skal Kamis drømmeutkårede være? Som meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #2686 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Jess! Det blir rått. trulta_ Daglig leder Endret 2. januar 2012 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. januar 2012 #2687 Del Skrevet 3. januar 2012 Her tror jeg at det må ha foregått litt innsideinfo som vi andre ikke helt har fått meg oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #2688 Del Skrevet 3. januar 2012 Mulig, mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #2689 Del Skrevet 4. januar 2012 Er det bare meg, eller? Synes 2012 smaker så mye bedre enn 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. januar 2012 #2690 Del Skrevet 4. januar 2012 Her tror jeg at det må ha foregått litt innsideinfo som vi andre ikke helt har fått meg oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #2691 Del Skrevet 4. januar 2012 Men, du fikk ny telefon. Den kan du ha visittkort på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. januar 2012 #2692 Del Skrevet 4. januar 2012 Lime fast mitt visittkort på telefonen?? Jeg har ikke bestilt kortene enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #2693 Del Skrevet 5. januar 2012 Nei, nei, nei. De skal inni telefonen, på en måte. Sikkert under batteriet, ellerno. Det var ikke lurt å ta desserten først. Nå er jeg mett på iskrem, og kyllingen ligger bare på kjøkkenbenken sammen med en pose tinte frossengrønnsaker, til ingen nytte... I morgen er det torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. januar 2012 #2694 Del Skrevet 5. januar 2012 Det er micro sim kort i min telefon. Så da blir det for stort vettu. Middag først, det er viktig. Min middag var ikke så god i dag, fiskeboller med potetstappe (sånn pose) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #2695 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Okai? Er ikke fiskeboller godt? Hva om du i stedenfor 4 dl vann og 1 dl melk, som pakken sier, tar en dl vann, løser i en terning toro grønnsaksbuljong mens det fosskoker, heller fire dl melk oppi, mens fremdeles plata står på fullt, slår av, og la den stå på ettervarmen, mens du halvhjertet rører ut en halv til en stykk Tine kryddersmøreost, før du har i potetpulveret? Hva om du bruker ei lita nonstickkasserolle utenom, og lager bare en dl med tjukk (smørjevnet?) bechamelsaus, som har litt blanket løk og grovraspet gulrot med helt fra begynnelsen? Hva om du legger stappen på midten av tallerknen og sausen rundt, som en miniatyrmodell av Atlantis, og hva om du deler fiskebollene, slik at de kan "flyte" som båter i sausen? Hva om du krydrer det hele med håndknust sprøstekt bacon? Ville du da ha viljestyrke til å vente med å spise middagen til etter at du har laget master på alle båtene med persille stilker eller gressløk? Og plantet noen trær av mikrobølgede brokkolitopper i potetstappeøyfjellet? Hm? Bare fiskboller? Pøh! :gjeiper: Endret 5. januar 2012 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. januar 2012 #2696 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg liker lettvindt middag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #2697 Del Skrevet 5. januar 2012 Jammen, det var lettvint! Tar under ti minutter å lage... Trikset er å enten ha brokkolien i mikroen til å begynne med sammen med baconet, eller ha litt vann i smør/løk/gulrot gørra, og hurtig smørdampe brokkolien, til vannet er så innkokt at det fremdeles blir smørjevning. Tar ikke mange minuttene med liten kasserolle, høy temp, og bare litt i bunnen. Eller den kan koke i desiliteren med vann og buljong til stappa. Det dreier seg mest om bare å få slent ingredienser på rett sted til rett tid, og røre litt. Søren, nå får jeg ikke lokket av mobilen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2012 #2698 Del Skrevet 7. januar 2012 Lurer meg på om vi noen gang vil få en invitasjon til flere retters knallgo` middag i den Katz`ke heim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #2699 Del Skrevet 7. januar 2012 Stakkars, fikk du stådrøvvel nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. januar 2012 #2700 Del Skrevet 8. januar 2012 BununZUI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå