AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Jeg har nylig meldt meg inn på sukker.no (ble singel for noen mnd siden) Men eksen min har en del kompiser på sukker.no, og jeg vil ikke at de skal vite at jeg er der inne for å kunne si til han at JEG er på sukker. (JA, jeg syns det er flaut, men det er mest bare for moro skyld at jeg er der inne og kikker:P) Hehe.. Så lurer jeg på, hvis jeg blokkerer en person, vil han likevel kunne se profilen min? Er det bare slik at han ikke får kontaktet meg hvis jeg blokkerer han?
Malibulita Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 (endret) De vil ikke få opp profilen din på vanlig måte, de må isåfall vite kallenavnet ditt og søke spesielt på det. Da ser de brukernavnet ditt, men de kommer likevel ikke inn på profilen. Det finnes likevel en måte å se profilbildet til de som har blokkert deg. Man går på "Online nå" og "Alle menn/kvinner". Der ser du også de som har lavere match enn 70 (som du vil ha med de som har blokkert deg), men du kommer ikke inn på profilen. Tviler på kompisene til eksen din gjør dette, hvorfor skal de se etter alle kvinner - de vil da få opp de som er 20 år eldre osv, alle de som av ulike grunner er uaktuelle. Du må også være online akkurat da for at de skal se deg. Endret 29. desember 2010 av Malibulita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå