Gå til innhold

Analsex

Gjest anonym

Hva er din mening om analsex?  

1. 1. Hva er din mening om analsex?

• Har prøvd, aldri mer...
      10
    • Avstår, ellers takk!
      22
    • Gjør det for mannens skyld av og til
      5
    • Deilig!
      17

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg synes analsex var kjempedeilig før, men har gått lei av det. Det som gjorde det så deilig før har på en måte forsvunnet. Før representerte det noe frekt, litt ulovlig, uvanlig og spennende. Nå har spenninngen rundt det hele forsvunnet (jeg har fremdeles sex med samme mann som fikk meg til himmelen med analsex før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri prøvd, og har alltid syns det har vært en avskyelig tanke.

Nå har jeg gått over til å si, man skal aldri si aldri.

Men jeg lurer jo veldig på hva som er deilig. Kan kvinnen få orgasme av analsex, uten andre stimuli?

Også ligger det selvfølgelig også en liten frykt for at "vanlig" samleie blir en nedtur for mannen, for da blir det ikke like trangt. Kan ikke det bli et problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Analsex relativt vanlig? Selv om man kanskje ikke bør bruke denne avtemningen som fasit' date=' så er det verdt å merke seg at slik avstemningen står akkurat nå, så er det tilsammen 72 % som ikke er spesielt begeistret. Sa du [b']vanlig?

Nå er dette neppe noen vitenskapelig undersøkelse, men om så var, må vel noe som 28% av de spurte gjør, kunne kalles relativt vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dårlig erfaring = Gjennoført galt! (Kom til meg så skal jeg lære rett måte :) Garanter orgasme og nytelse)

Det går ikke ann å si "Nei dette liker jeg ikke" uten å prøve. :murvegg:

Anale orgasmer er MYE kraftigere og bedre enn vaginale. :Nikke:

Slutt å endetarm i sånne tråder PLEASE. Det går ann å si baken, rompa, analen, 2'ern :enig_animasjon:

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

... derfor må du da skjønne at hvis rompa ga nytelse, så hadde da for f*** folk holdt på mer med det??

Det var da fælt så sinna du var da?`

Det er ingen her som vil ta rompa di, så du kan ta det helt med ro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Dårlig erfaring = Gjennoført galt! (Kom til meg så skal jeg lære rett måte :) Garanter orgasme og nytelse)

Det går ikke ann å si "Nei dette liker jeg ikke" uten å prøve. :murvegg:

Anale orgasmer er MYE kraftigere og bedre enn vaginale. :Nikke:

Slutt å endetarm i sånne tråder PLEASE. Det går ann å si baken, rompa, analen, 2'ern :enig_animasjon:

Kristin

Jøsses! Hva er galt med å bruke "endetarm"? Er det et tabu-ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noen med erfaring' date=' som kan svare på om en kvinne kan få orgasme av analsex alene, uten andre stimuli?????[/quote']

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...