nickless Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Om litt fyller jeg rundt tall,og i den forbindelse inviterer jeg familie,venner og gode naboer paa fest. Gjestelista er klar,lokalet leid og det er det! Har du ett lite eller stort tips til meg,en lek som faar opp stemningen,lekker bordpynt tips,bra punsj oppskrift , ja hva som helst, saa del det her,kg venner!
Betty2 Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 jello shots, kjøp gele pakker og følg instruksjoner, erstatt ca 1-2dl av væskemengden med sprit. micky finn - apple soure kjempe god drikk, fåes kjøpt på Polet, 1/2 liter, grønn væske, smaker som saft. Punsje, coctail fruktblanding (fra boks) eplejuice, appelsinjuice, sprite, gjerne litt ekstra oppskåret kiwi og Jordbær om du får tak i. (reguler mengde etter hvor stor bolle du har og hvor mye frukt du ønsker skal være i forhold til væske) bord dekorasjoner kan være lenker (gull, sølv, rød, svart osv) steiner, tråder med eks blomster dekos på (eks svarte blomster, sølv blader osv) Kubbe lys (med forbehold om at folk oppfører seg på fest og ikke sette fyr på ting så klart) En du til grunn farge synes jeg er best, også jobbe ut i fra den fargen. (har du et tema kan det være til god hjelp under dekorasjonen) leker der er det kun fantasien som stopper. kort skalle (nå personen gjetter feil, ta en shot/slurk) nøtt eller sannhet. Lotto trekningen (ha flere lapper oppi en hatt på dem kan du skrive eks drikk en drink, ta en shot, utfordring (personene som får den lappen kan utfordre hvem som helst til hva som helst) del et glass vin (eller noe annett) med x antall personer) gi en klem, ta en dans med sidemann (eller en annen) osv skriv det du føler for. folk trekker lappene og gjør det som står på. mann kan gjerne ha en stor gevinst til slutt (eks en vin flaske) slik at den som har vært mest gøyal, modig, artigste opptreden osv får denne vinflasken (derav navnet Lotto trekningen) lek 2. Legg et kort (fra en vanlig kortstokk) i en konvolutt. slik at hver gjest får en konvolutt hver. for hver 10ende gjest skal det være et ess (alrså er det 10 gjeste skal det være 1 ess, er det 20 gjester, 2 ess osv) den/de personene som får et ess i sin konvolutt skal holde en tale for bursdagsbarnet. den som holder talen skal jo selvfølgelig utbringe en skål. Tingen er at den som holder talen, skal velge et ord eller setning der folk skal drikke hver gang han sier dette ordet eller setningen. eks hver gang han/hun sier navnet ditt, eller en setning som "jeg huske den gangen" talen trenger ikke å være lang ei heller i høy standard (siden taleren(e) har fåt et MEGET kort varsel om å holde den talen Lykke til med bursdagsfeiringen.
nickless Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2010 Hey,her hadde du mange gode tips,takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå