Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Noen som har erfaringer med mannfolk som IKKE liker sånt? Har så lyst til å gi den nye kjæresten min blowjob om morgenen når han akkurat har våkna, men litt redd for at han skal bli sur og slikt.
Stefan Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Jeg kan ikke tenke meg at sjansen er stor for at en mann blir grinete over slik.
Gjest Adriana. Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Min kjære elskar ein god blowjob om morgonen Trur nok dei aller fleste mannfolk ville blitt gledeleg overraska!
QueenPenelope Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Hehe, slikt er en stor slager her i huset (spesielt om den kommer som en overraskelse). Har ikke møtt noen som blir sure for noe slikt
redchilli Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Kjør på! suksess i dette huset iallefall
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Vil det bli godt motatt, til tross for at man ikke er den mest erfarne? Han er min første kjærste, så jeg er litt redd for å gjøre noe gærent. Altså; jeg er kanskje ikke den flinkeste sugeren, med andre ord.
QueenPenelope Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Vil det bli godt motatt, til tross for at man ikke er den mest erfarne? Han er min første kjærste, så jeg er litt redd for å gjøre noe gærent. Altså; jeg er kanskje ikke den flinkeste sugeren, med andre ord. Hold tennene langt unna, bruk mye spytt, og ikke sug som en støvsuger (bare bevege leppene dine og tunga di rundt hodet og staken), så er mye gjort Øvelse gjør mester vettu, og vi har alle vært ferske i gamet og usikre en gang i tiden. Han vil uansett digge det, noe annet ville overraske meg. Hvert fall om du vet at han setter pris på oralsex ellers, så vil han neppe hate det om morgenen heller!
Stefan Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 Vil det bli godt motatt, til tross for at man ikke er den mest erfarne? Han er min første kjærste, så jeg er litt redd for å gjøre noe gærent. Altså; jeg er kanskje ikke den flinkeste sugeren, med andre ord. Så lenge han ser du gjør en innsats og at du ser ut som du liker det du driver med, så vil han nok være i himmelen uansett. Jo mer du gjør det, jo flinkere blir du, det vet han også. Lytt til signaler. Hva får ham til å stønne enda litt ekstra...
Gjest Adriana. Skrevet 29. desember 2010 #9 Skrevet 29. desember 2010 Vil det bli godt motatt, til tross for at man ikke er den mest erfarne? Han er min første kjærste, så jeg er litt redd for å gjøre noe gærent. Altså; jeg er kanskje ikke den flinkeste sugeren, med andre ord. Altså, so lenge du ikkje bit av noko, so trur eg det skal gå heilt fint
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #10 Skrevet 29. desember 2010 Kjør på. Men sørg for å vekke ham og få klarsignal før du setter igang, ellers klassifiserer det som voldtekt 1
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2010 #11 Skrevet 29. desember 2010 Har ingen planer om å ta ham mens han søver nei! Jeg er ganske påpasselig med sånt, godt opplært, haha.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2010 #12 Skrevet 29. desember 2010 Ekkelt. Vil ikke ha stålånde på kuken heller.
Timseh Skrevet 29. desember 2010 #13 Skrevet 29. desember 2010 Jeg har gitt min kjære en blowjob vanvittig mange ganger om morgenen. Blir like godt mottatt hver gang Og til du over her; stålånde? Hørt om dusjing etter en bj dersom du er så redd for det?
Ziegel Skrevet 29. desember 2010 #14 Skrevet 29. desember 2010 Ekkelt. Vil ikke ha stålånde på kuken heller. Kanskje det dummeste jeg har hørt her inne.
Ibico Skrevet 29. desember 2010 #15 Skrevet 29. desember 2010 Her er det bare å gi jernet (en omgang). Ingen klager på slik. Da er de i så fall utrolig dumme og merkelige. Eneste grunn til å utsette må være at man er tissetrengt ;-)
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #16 Skrevet 30. desember 2010 Hold tennene langt unna, bruk mye spytt, og ikke sug som en støvsuger (bare bevege leppene dine og tunga di rundt hodet og staken), så er mye gjort Hvorfor ikke suge som en støvsuger? Jeg pleier å variere mellom masse vakum og leking med tunge og lepper. Har aldri ikke fått komplimenter etter seansen er over for å si det slik, eller menn som ikke kniper og himler med øynene mens han griper seg i dyne eller sitt eget hår mens han stønner og beveger på seg. Ådu, nå begynte tankene å reise av sted.
QueenPenelope Skrevet 30. desember 2010 #17 Skrevet 30. desember 2010 Hvorfor ikke suge som en støvsuger? Jeg pleier å variere mellom masse vakum og leking med tunge og lepper. Har aldri ikke fått komplimenter etter seansen er over for å si det slik, eller menn som ikke kniper og himler med øynene mens han griper seg i dyne eller sitt eget hår mens han stønner og beveger på seg. Ådu, nå begynte tankene å reise av sted. Joda, jeg suger jeg også, men ikke helt sånn vakuum-hard suging. Min mann liker det ikke om jeg suuuger kjempehardt, men folk er forskjellige. Jeg tenkte bare om hun ikke føler seg helt dreven enda, så er det bedre å starte litt mykt, og se hva han liker. Så kan hun jo suge hardere og mer vakum-lignende etterhvert om det er det han liker. Folk er jo vidt forskjellige, så det er bare å finne ut hva akkurat han liker som er fasiten.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2010 #18 Skrevet 30. desember 2010 min eks likte faktisk å bli bitt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå