Gjest Andrea Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Jeg nesten plages med å bli veldig tent under trening. Når jeg blir svett og varm blir jeg også veldig tent. Jeg trener ganske ofte, både utendørs og i studio. Noen få ganger blir det så galt at jeg faktisk ikke får trent ferdig. Det er ikke så ofte at jeg har med meg en partner der og da. Så da må det bli ordnet på andre måter. Er det noe som bare jeg opplever. jeg føler det slik. Håper på seriøst svar. Andrea
Stefan Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Jeg nesten plages med å bli veldig tent under trening. Når jeg blir svett og varm blir jeg også veldig tent. Jeg trener ganske ofte, både utendørs og i studio. Noen få ganger blir det så galt at jeg faktisk ikke får trent ferdig. Det er ikke så ofte at jeg har med meg en partner der og da. Så da må det bli ordnet på andre måter. Er det noe som bare jeg opplever. jeg føler det slik. Håper på seriøst svar. Andrea Jeg hører det er mange som blir det, men jeg får det først en god stund etterpå. Under trening får jeg krympetiss, som varer iallefall inntil en varm dusj hjemme. Hehehe. Men på sofaen etterpå hender det titt og ofte at ting begynner å skje....
skinndk Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Jeg nesten plages med å bli veldig tent under trening. Når jeg blir svett og varm blir jeg også veldig tent. Jeg trener ganske ofte, både utendørs og i studio. Noen få ganger blir det så galt at jeg faktisk ikke får trent ferdig. Det er ikke så ofte at jeg har med meg en partner der og da. Så da må det bli ordnet på andre måter. Er det noe som bare jeg opplever. jeg føler det slik. Håper på seriøst svar. Andrea Hej Andrea Ja jeg kender det også. Sommetider når jeg cykler bliver jeg errekt og det er ikke få gange jeg er kommet og har sprøjtet i mine skinnjeans under turen... men det føles nu også dejligt ...smiler
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå