Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2003 #1 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvem her på forumet nekter å utføre oralsex på partneren sin? I tilfelle, hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 18. oktober 2003 #2 Del Skrevet 18. oktober 2003 Nope, synes det er ganske digg jeg. Hadde jeg derimot hatt en partner som ikke var spesielt renslig og/eller hadde en trang til å måtte ta styringen når jeg sugde og kjøre den helt nedi halsen på meg hele tida, da hadde jeg nok vært mer betenkt. Men ikke nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. oktober 2003 #3 Del Skrevet 18. oktober 2003 Digger det jeg også,men renslighet er et must! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hoved innlegger Skrevet 18. oktober 2003 #4 Del Skrevet 18. oktober 2003 Glemte visst å føye til: Jeg vil helst ikke ha svar fra dem som elsker eller liker å suge. Kun dem som ikke liker det, og svar på hvorfor de ikke liker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. oktober 2003 #5 Del Skrevet 18. oktober 2003 Da må jeg virkelig be om unnskyldning! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 19. oktober 2003 #6 Del Skrevet 19. oktober 2003 I en periode gjorde jeg det ikke, var mer at jeg ikke klarte gjøre det enn at jeg ikke ville gjøre det. Hadde en sperre pga mangel på tillit. Det ble noe jeg psykisk ikke klarte få meg til å gjøre. Dette er noe sambo godtok uten noe mas. Mas hadde uansett bare ført til at jeg fikk enda mindre lyst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå