HopelessFear Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Holder på å selge en god del bøker (rundt 200-250 stykker). Vil veldig gjerne bli kvitt dem. Er det noen steder en kan få solgt dem over bord i trøndelagsområdet? Det er for det meste penny bøker det er snakk om.
Gjest Charming Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har solgt mange bøker på finn.no hvertfall. Veldig effektivt i grunnen
HopelessFear Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2010 Har lagt ut en annonse der, men ingen svar så langt. Tror det blir litt vanskelig å bli kvitt så mange bøker på den måten.
PepsiMax Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 akkurat tl-bøker og penny-bøker tror jeg ikke er bare bare å få solgt, for det er så utrolig mye av dem og mange selger dem kjempe billig. Dermed får man omtrent ingenting igjen for å selge dem og den jobben det er... men finner du en smart måte så si gjerne ifra, har endel jeg også..
HopelessFear Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2010 akkurat tl-bøker og penny-bøker tror jeg ikke er bare bare å få solgt, for det er så utrolig mye av dem og mange selger dem kjempe billig. Dermed får man omtrent ingenting igjen for å selge dem og den jobben det er... men finner du en smart måte så si gjerne ifra, har endel jeg også.. Det var det jeg tenkte også. Vil jo gjerne ha noe for dem, og det blir litt dumt og kaste dem om det er noen andre som kan få glede av dem.
Egads_Memethon Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Noen sykehus i nærheten? De trenger som regel bøker.
Lykkelitenen Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 du kan sende mail til skolene i området og spørre om de vil ha dem til biblioteket sitt? Vet mange skoler blir glad for slikt. Kanskje de til og med er villig til å gi noen kroner?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 Fretex, gi til barneavdelingen på sykehus, ta kontakt med Røde kors, de har kontakt med mennesker som nødvendigvis ikke har råd/prioriterer kjøp av bøker. Man selger ikke bøker, uten om de er spesielle og verdifulle. Man kaster heller ikke, man gir dem bort.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #10 Skrevet 2. januar 2011 Bortsett fra skolebøker og fagbøker, er det lite marked ( les kjøpers marked) for brukte marked. Hvilken pris skal du ha per bok?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #11 Skrevet 2. januar 2011 Veldig usannsynlig å få solgt de for stort mer enn en tier pr.stk. Portoen er jo en viss sum også... Hva med å ta med en bunke av dem til Gratisbutikken? Da kan du ta med deg noe annet derfra hvis du vil. Ellers kan du jo sette inn enn Gis bort-annonse på finn.no. Da har du sikkert noen på døra ganske fort som tar de med seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå