Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2010 #21 Del Skrevet 31. desember 2010 Unnskyld at jeg ler fordi noen mennesker klikker så lett over slike tafatte ting Mer unnskyld at jeg ler fordi nå er kanskje TS og typen sinte på hverandre uten grunn. Hadde jeg ikke vært klar over hvor mye virus som herjer, er det mulig jeg hadde klikka litt selv... Men hva skjedde med god gammeldags tillit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #22 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg fant typen min på badoo da jeg skulle google ham for å finne noe helt annet, han sier selv at han ikke har registrert seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emma Skrevet 14. august 2013 #23 Del Skrevet 14. august 2013 Heii det samme har skjedd med meg! Jeg har fått to mailer om at noen har sent meg en melding på badoo ...! Jeg viste ikke hva badoo var, men så googlet jeg det !! Jeg har ikke peiling om hvem som sente meg den mailen og jeg er heller ikke registret!! 👣 Men jeg lurer på hvorfor de har sendt meg en meldig og jeg vet ikke hva som står på den !! Jeg er bare 12 år !! Det er ikke så gøy !!. Jeg vet jo liksom ikke hvem det er ?! Hilsen Emma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest diva Skrevet 15. august 2013 #24 Del Skrevet 15. august 2013 Når man registrerer seg på badoo så sender badoo en mail til alle på hans kontaktliste for å spørre om å lage side der. Altså han som registrerer seg der sender ikke noe mail, men den mailen han har brukt for å registrere seg sender mail til hans kontakter ( reklame) for å be hans venner lage seg en side. Jeg har brukt badoo mange ganger og vet dette for sikkert. Mest sannsynlig har han laget seg en side der og uten å vite det, så sender badoo invitasjons mail til alle hans kontakter på den mailen han bruker der på den siden! Så vil jeg påpeke at denne siden er det veldig mange utenlandske som bruker, som fks tyrkia, arabiske land. Hvis dette hadde vært spam, så hadde det IKKE kommet fra hans navn, men kun fra badoo og at det står noe med at "join badoo du også, flere av dine venner er medlem" skjønner?? Så hate to break it to ya, men han har en side der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå