AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Okey, flotte Telenor!!! De sendte meg modemet med en innstallasjons cd - skal så sette dette sammen og putter i cd og får beskjed om at den ikke virker fordi jeg ikke har windows vista! Må jeg virkelig laste ned dette og gjøre om hele pcn min for å kunne få internett i gang??? Krever de virkelig det??? Det er vel drøyt? Jeg har ikke peiling ellers, så jeg må ha denne cdn for å få det til....
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Hadde hjulpet om du ga oss litt mer info, slik som: - Hvilket modem (fabrikant/modell)? - Hvilket OS? Ikke Windows Vista, men hva?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Telenormodem operatør: telenor Den sier : for at denne cdn skal kunne avspilles kreves det window xp eller windows vista.
Gjest Cho Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Hvilket OS har du nå? Windows 7? Det kan godt være du kan kontakte Telenor og få en ny cd som er for ditt OS.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Mobilt bredbånd, eller adsl i en eller annen form? Hvis sistnevnte, trenger du ingen programvare.
Gjest Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Har du windows 7? Vel, du trenger ikke cd'en uansett. Satte nettopp opp internett fra telenor, og trengte ikke den progrmvaren. Dessuten har de lagt med et ark som viser deg hvordan du gjør programmet på cd'en kompitabelt med windows 7. (hvis det er det du har, er nemlig det jeg har)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå