Pimp Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 neste år kjøper jeg ikke julegaver. Alle får et lite kort hvor det står at jeg har gitt penger til sos-barnebyene dermed basta. Makan! 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Jeg fikk få julegaver og er storfornøyd. Alle julegavene er i bruk pr. i dag.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Hvem er disse "folk flest"? Jeg er storfornøyd med mine gaver, og de jeg ga gaver til virket også godt fornøyd. Men mulig du har vært uheldig med dine...
KaDust Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Ja, da lurer jeg også på hvem "folk flest" er.
Gjest Fikira Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Jeg ble kjempe glad for det jeg fikk...
fruBeist Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Det var heldigvis ikke noe gaveberg for min del i år. Her var det farmor sim hadde den største haugen Alt kom godt med; noen duker som vi selv ikke hadde kommet oss så langt til å kjøpe. En sak til badet som vi trenger, nespressokapsler, penger så vi kan få en fryser hus, og fortsatt ha en del til overs. Pluss litt til. Ser ikke poenget med å gi bare for å gi. Da hadde jeg heller satt pris på et bidrag til SOS Barnebyer ja. Spesielt siden jeg har et fadderbarn der på 4. året
FoxyFish Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 Jeg har inntrykk av at folk flest er storfornøyd. Meg selv inkludert.
Inx Skrevet 29. desember 2010 #10 Skrevet 29. desember 2010 Misfornøyd, det kan jeg ikke si. Jeg forventet å få ræl og fikk det og.... 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #11 Skrevet 29. desember 2010 siden folk enten har holdt seg til praktiske ting eller ønskelista mi i år, så er jeg kjempefornøyd!!! fikk til å med do-papir å måltidsertatter - kan det bli bedre!!!
Pimp Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #13 Skrevet 29. desember 2010 jeg er kjempefornøyd med gavene jeg fikk, men leser i diverse tråder her på KG at de fleste ikke vil ha ting fra Nille/Rema/Lush, vil ikke ha vinglass, lys, godteri m.m., vil heller ikke ha ting kjøpt på nett
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #14 Skrevet 29. desember 2010 jeg er kjempefornøyd med gavene jeg fikk, men leser i diverse tråder her på KG at de fleste ikke vil ha ting fra Nille/Rema/Lush, vil ikke ha vinglass, lys, godteri m.m., vil heller ikke ha ting kjøpt på nett Kanskje det er som med det meste her i verden. Vi uttaler oss negativt når det er noe vi ikke liker, men er ikke like flinke til å uttale oss positivt når det er noe vi liker. Altså de med negative meninger høres høyere. Noe å tenke på!
Gjest Violently Happy Skrevet 29. desember 2010 #15 Skrevet 29. desember 2010 Jeg fikk få julegaver og er storfornøyd. Alle julegavene er i bruk pr. i dag. Jeg også! Kunne ikke vært mer fornøyd.
Wonders Skrevet 30. desember 2010 #16 Skrevet 30. desember 2010 om man ikke vet hva man vil ha, og kan sette ord på det -så blir det krøll. Om de ikke, innen rimlighetens grenser, sier hva de ønsker seg kan de heller ikke forvente noe godt. Da kjøper man i blinde, for man har ingen rød trå. Når ble det ut å safe den med komfekten Kong Harald? Eller vin? En faktor til er at folk er kravstore og utakknemlige. Slike kjøper jeg ikke til. Jeg pleier å kjøpe gaver i løpet av hele året, og i samtaler med de jeg pleier å kjøpe til kommer det alltid denne frasen..."jeg ønsker meg...." og vips er julegavetipset der. "Jeg ønsker meg et skikkelig smykkeskrin som kan stå på komoden på soverommet", sa min venninde i påsken, og i sommerferien hadde Kremmerhuset salg, vips var gaven i boks! Hun ble skikkelig glad og overrasket over at jeg hadde husket det, for det er slikt hun ikke gadd å kjøpe selv... Å lytte til venner er heller ikke dumt vettu... 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #17 Skrevet 30. desember 2010 Er kjempeglad for at folk jeg sjeldent ser tenker på meg jeg.
Pimp Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #18 Skrevet 30. desember 2010 om man ikke vet hva man vil ha, og kan sette ord på det -så blir det krøll. Om de ikke, innen rimlighetens grenser, sier hva de ønsker seg kan de heller ikke forvente noe godt. Da kjøper man i blinde, for man har ingen rød trå. Når ble det ut å safe den med komfekten Kong Harald? Eller vin? En faktor til er at folk er kravstore og utakknemlige. Slike kjøper jeg ikke til. Jeg pleier å kjøpe gaver i løpet av hele året, og i samtaler med de jeg pleier å kjøpe til kommer det alltid denne frasen..."jeg ønsker meg...." og vips er julegavetipset der. "Jeg ønsker meg et skikkelig smykkeskrin som kan stå på komoden på soverommet", sa min venninde i påsken, og i sommerferien hadde Kremmerhuset salg, vips var gaven i boks! Hun ble skikkelig glad og overrasket over at jeg hadde husket det, for det er slikt hun ikke gadd å kjøpe selv... Å lytte til venner er heller ikke dumt vettu... takk, wonders, det er sånn jeg tenker også til dere andre, jeg siktet til diverse tråder her på KG, ikke til mine venner eller mine gaver;)
Karmosin Skrevet 30. desember 2010 #19 Skrevet 30. desember 2010 Jeg ble kjempeglad for alt jeg fikk, men jeg utveksler ikke gaver med folk som jeg ikke er så godt kjent med at vi ikke fikser å gi hverandre noe vi blir glad for. Gudskjelov for å slippe den tvungne utvekslingen med familiemedlemmer man stort sett ikke ser noe til.
Wonders Skrevet 30. desember 2010 #20 Skrevet 30. desember 2010 bare hyggelig ts :gjeiper: Jeg skriver alltid ned i en bok hva jeg gir til hvem, og hva jeg får tilbake. Det er enkelt og oversiktlig. Slik jekker jeg ned på de som gir tull og ikke hører når jeg sier hva jeg ønsker meg. Og får jeg noe skikkelig bra vanker det bedre gave til neste år fra meg. Man skal ikke overgå hverandre, eller bruke mer penger, men bruke mer omtanke i det du gir. Man skal ikke skrike skal ha -skal ha -skal ha -da blir man aldri fornøyd. Utakknemlighet er en folkesykdom i noen strøk og nabolag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå