Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Hei Ja, da sitter jeg her med et par vaginakuler kjøpt fra kondomeriet.no. Hvordan skal jeg nå egentlig bruke dem for å få bedre kontroll på musklene mine? Hvor langt inn skal dem - hvor lenge - og hva gjør jeg når de er inne?? Glad for tips!!
HopelessFear Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 En tar på glidemiddel, og fører de inn som en tampong. Når de er inne så er det bare å knipe igjen for å holde de på plass. Ville ikke anbefalt å begynne med en ekstrem lang treningsøkt først, max. fem minutter.
Gjest -svime- Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 ....... støtter den over. Jeg trodde jeg kunne gå med de i evigheter og gikk på butikken å handlet. Det klunka godt da jeg ikke klarte å holde de inne mere ........ Tålig flaut!
Lykkelitenen Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Og så må de ikke for langt opp, da mister de effekten siden de nesten holder seg selv oppe Og som jeg lærte "the hard way", ikke gå på do med dem i, da sier det klunk i doskålen...
Ethereal Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Er det enkelt for dere å få dem inn? Jeg prøvde, og det tok laaang tid og var veldig smertefult. Trodde liksom ikke man skulle slite skikkelig for å bruke dem...
Lykkelitenen Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Det kommer ann på typen. Smartballs er store og vet mange sliter med å få disse inn. Disse er heller ikke treningskuler, men skal gi nytelse. De er rett og slett for stor til å gi noe treningsutbytte. Finnes små, glatte og tyngre kuler som er lette å få inn og som man virkelig kjenner man må jobbe med.
Ethereal Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Det kommer ann på typen. Smartballs er store og vet mange sliter med å få disse inn. Disse er heller ikke treningskuler, men skal gi nytelse. De er rett og slett for stor til å gi noe treningsutbytte. Finnes små, glatte og tyngre kuler som er lette å få inn og som man virkelig kjenner man må jobbe med. Åja. Jeg bestilte Smartballs jeg... Stod på kondomeriets nettsider at så mange var fornøyde med dem, så jeg tenkte at om jeg tok de fikk jeg både nytelse og trening i ett. Men de er litt store, ja. Litt for store, spør du meg.
Lykkelitenen Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Ohh no, det sa de til meg også. Men ett kjapt søk på nett når jeg mottok dem viste at folk var uenig. Jeg har brukt dem på trening fordi de kiler litt og jeg blir obs på å stramme musklene, men de kan ikke sammenlignes med mindre kuler Vet kondomeriet har noen mindre til rundt 100 kroner.
Ethereal Skrevet 30. desember 2010 #9 Skrevet 30. desember 2010 Ohh no, det sa de til meg også. Men ett kjapt søk på nett når jeg mottok dem viste at folk var uenig. Jeg har brukt dem på trening fordi de kiler litt og jeg blir obs på å stramme musklene, men de kan ikke sammenlignes med mindre kuler Vet kondomeriet har noen mindre til rundt 100 kroner. Så flott! Funker de bra for deg da? Jeg leste en artikkel med noen "eksperter" som mente det ikke ga særlig god effekt. Linken: http://www.klikk.no/helse/dinkropp/velvare/article446571.ece På den annen side er det jo så mange som sverger til slikt, og er kjempefornøyde.
Lykkelitenen Skrevet 30. desember 2010 #10 Skrevet 30. desember 2010 Jeg er kjempe uenig, men det er min personlige erfaring (og ut i fra det jeg har lest av tilbakemeldinger på diverse forum). Jeg merker stor forskjell etter at jeg begynte med små og tunge kuler, men teknikken har jo mye å si. Jeg fører dem inn og veksler mellom å stramme og slippe når jeg er i ro (da beveger jeg kulene inni meg, slipper dem litt ned og "drar" dem opp igjen) og så strammer jeg konstant når jeg går. Jeg har blitt mye sterkere og min forrige partner påpekte dette etter få uker med kulene. Som sagt, smart balls liker jeg ikke, de er ikke tung nok og de er for store. De holder seg oppe av seg selv (eventuelt er jeg ekstremt trang ). Men de gjør en jo bevist på musklene, så de kan jo virke som en ekstra motivasjon på å huske å stramme når man går. Jeg er foresten veldig til å stramme litt i ny og ned for treningens skyld uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå