Sophie-Ann Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Datteren min på 2 år har vært syk med forkjølelse og feber i to dager, og nå fikk hun øyebetennelse. Hun skal egentlig til faren i morgen, og jeg kjenner at det har jeg lite lyst til. Jeg vet at han aldri ville skadet henne på noe vis, men jeg stoler rett og slett ikke på han. Han har prestert å levert henne syk i barnehagen før, jeg hentet henne, da hadde hun dobbeltsidig lungebetennelse og øyebetennelse på begge øynene. Når jeg snakket med han, så sa han at hun hadde vært veldig sutrete i helgen og ikke seg selv, men likevel leverte han henne i bhg. Han ser det rett og slett ikke når hun er syk. Hun hadde bare 38,2 nå, og jeg skal se det ann i løpet av natten og morgenen i morgen. Håper hun er feberfri og frisk, så jeg slipper å måtte fortelle faren at han ikke får ha henne.....jeg vet at dette er teit, men hun er så knyttet til meg og jeg har rett og slett ikke hjertet til å sende henne fra meg syk.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Da er det vel bare å holde henne hjemme da. Faren skjønner vel det.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Synes ikke barn skal flyttes på når de er syke, selv om det bare er til den andre forelderen. Kan ikke tenke meg hvordan barnet må føle hvis det ikke får slappe av hjemme med feber. Samme om det er 50-50. Hvis den ene ikke klarer være omsorgsperson ved sykdom synes jeg ikke femtideling er noen løsning heller, men vet ikke hva dere har. La henne være hjemme hos deg nå. Tenk om vi m åtte flytte rundt når vi var syke? 1
Harlekin Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Jeg synes heller ikke at barnet skal måtte flytte når det er sykt. Da skal hun få være hos deg til hun blir frisk. Samvær kan hun og pappaen ha når hun er blitt frisk igjen. Dette skjønner sikkert faren?
Gjest hermine Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Datteren min på 2 år har vært syk med forkjølelse og feber i to dager, og nå fikk hun øyebetennelse. Hun skal egentlig til faren i morgen, og jeg kjenner at det har jeg lite lyst til. Jeg vet at han aldri ville skadet henne på noe vis, men jeg stoler rett og slett ikke på han. Han har prestert å levert henne syk i barnehagen før, jeg hentet henne, da hadde hun dobbeltsidig lungebetennelse og øyebetennelse på begge øynene. Når jeg snakket med han, så sa han at hun hadde vært veldig sutrete i helgen og ikke seg selv, men likevel leverte han henne i bhg. Han ser det rett og slett ikke når hun er syk. Hun hadde bare 38,2 nå, og jeg skal se det ann i løpet av natten og morgenen i morgen. Håper hun er feberfri og frisk, så jeg slipper å måtte fortelle faren at han ikke får ha henne.....jeg vet at dette er teit, men hun er så knyttet til meg og jeg har rett og slett ikke hjertet til å sende henne fra meg syk. signerer de andre. Hun bør få være der hun er når hun er syk. Tror du han vil kreve få henne uansett?
Sophie-Ann Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2010 Takk for svar, folkens. Fint at dere er enige med meg. Får se hvordan formen hennes er i morgen, og ta det derfra.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Jeg tror du skal ringe til far og forklare at deres datter er syk og det virker som hun har best av å bli hjemme til hun er frisk! han forstår nok dette! Når datteren til mannen min var yngre og syk så kom hun til oss uansett(mor var opptatt av "fri"helgen sin), ikke fikk vi beskjed om at jenta var syk heller.. Jeg tror ikke hun hadde gått av og sitte 1 t i bil kunn for samværet når hun var syk. Det var en glede og passe og pleie henne. Men i ditt tilfelle virker det som faren ikke forstår signalene om hvordan hun har det når hun er syk. Jeg forstår at du som mor ønsker henne hos deg. Hvis du orker så inviter han heller bort til dere for å se en film med henne eller annet??? Kan jo være hun blir fort frisk om dere er der begge??
Gjest jomfrua Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Takk for svar, folkens. Fint at dere er enige med meg. Får se hvordan formen hennes er i morgen, og ta det derfra. Synes ikke man skal flytte rundt på syke barn. Men vær litt klok i forhold til fremtidig samarbeide. Ikke bare avslå ett samvær pga sykdom, men kom også med forslag om alternativer til samvær.....forlenget samvær neste gang barnet skal til far. Slik at du ikke bare tar vekk samvær men kommer med alternativer pga situasjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå