AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Er det noen som har tips til vaskepulver, evt. tøymykner som gjør at klærne lukter godt og friskt lenge etter at de er vasket? Jeg bruker OMO, og synes ikke det lukter noe som helst av klærne. Synes det er så herlig med klær som lukter godt og nyvasket!
Beauté Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Ariel. Beste ever. Vi bruker ikke engang tøymykner for den er så bra. Faktisk kom en venninne inn her og hun luktet det.
Gjest Villrips Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Jeg bruker Blenda! Den lukter kjempegodt. Jeg synes den for hvitt tøy lukter aller best, jeg må nok kjøpe meg mer hvitt :gjeiper:
Gjest Villrips Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 (endret) dobbel Endret 29. desember 2010 av Villrips
FantasDick Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Synes ikke det lukter "nok" av vaskemiddelet alene, så jeg bruker skyllemiddel på alt utenom jeans/bukser (skyllemiddel ødelegger stretch). Jeg bruker Sommerfrisk fra Comfort. Synes den lukter godt og den sitter lenge i klærne - deilig å åpne skapet med sengetøy!
Gjest Pet Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 (endret) Hvorfor i all verden vil dere gå rundt å ose vaskemiddel? I tillegg til parfymer og alt mulig annet dere har på dere? Jeg bruker bare uparfyrmerte vaske- og skyllemidler. Det lukter jo Omo og Ariel og Blenda av ALLE! Endret 30. desember 2010 av Pet
Gjest Villrips Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Hvorfor i all verden vil dere gå rundt å ose vaskemiddel? I tillegg til parfymer og alt mulig annet dere har på dere? Jeg bruker bare uparfyrmerte vaske- og skyllemidler. Det lukter jo Omo og Ariel og Blenda av ALLE! Jeg bruker Blenda sensitive, som er uten parfyme! Jeg bruker den fordi jeg har ømfintlig hud. Og jeg bruker heller ikke parfyme. Jeg går ikke akkurat rundt og lukter vaskeri heller, men det er deilig når klær har en god lukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå