CoO Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Tenkte å prøve meg på å strikke en hals, er ganske grønn på strikking så den må være enkel.. noen som har fin oppskrift?
Skravla Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Hva slags hals? Slik? Her er noen flere forslag.
CoO Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2010 Likte den første veldig godt, var ikke så innviklet oppskrift heller! Takk!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har strikket denne , men uten pyntekant og blomst Jeg var også nybegynner da jeg gikk løs på denne, og strikket for løst så de første par halsene ble enorme, men oppskriften er lett egentlig. I riktig størrelse er det i hvert fall en varm og anvendelig hals.
Belima Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 En venninne av meg strikket verdens letteste hals. Pinne nr 12 og to nøster garn. Mener hun la opp 20 masker og strikket bare rette masker fram og tilbake til det var 56 cm langt. Den ble da sydd sammen på "skrått". Fra maske nr. 10 og ned. Så brettet hun den ene snippen ned og satte en artig spenne der. Er du intr, i denne oppskriften, så kan jeg finne det ut i løpet av helgen. Både navnet på garnet og hva opskriften heter. Send meg i såfall en PM.
Gjest Nanette Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Belima, er interessert i den oppskriften jeg
-hild Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 det må være denne halsen http://timotei-timotei.blogspot.com/2009/02/wham-bam-thank-you-lamb.html belima tenker på - følg linken så finne du oppskrift. jeg har strikket en til min datter - og det er virkelig så enkelt som det høres ut som!
Sunniva81 Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 Tenkte å prøve meg på å strikke en hals, er ganske grønn på strikking så den må være enkel.. noen som har fin oppskrift? Slike halser har jeg strikket mange av i mange forskjellige farger De er kjempefine og enkle å strikke. http://www.pickles.no/vridd-hals/
PecanPie Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 Jeg strikket ferdig en hals i dag som jeg gleder meg til å bruke i morgen! Den heter Simple Ribbed Cowl. Jeg la opp 162 masker på pinne 6, strikket 5 vrang 1 vridd rett i 25 cm. Enkelt og veldig dekorativt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå