Pernille1991 Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 jeg gar sett på mange produkter som kan ta vek den tørr og kløende hodebunnen min. det eneste jeg er redd for er at håret mitt blir tørt av noen av disse. er det noen her som vet om de jeg har skrevet under kan skade håret eller ikke skade håret eller gjøre det tørt eller ikke tørt? Aco hodebunnsgele salisylsyre dexem til hodebunnen natusan baby first touch shampoo Vichy Dercos antiflass shampo til tørr hodebunn neautral shampoo Neutral Baby Shampoo
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Har du prøvd Head & Shoulders dry scalp? (shampo)
Gjest Thefainter Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Head & Shoulders er en god og billig shampoo for tørr hodebunn Eller så bruker jeg selv NISIM (denne er dyr), da blir hodebunnen fri for plager og håret blir kjempemykt og blankt
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Om du sliter med tørr og kløende hodebunn kan SLS være synderen, så unngå sjampo med det i. En sjampo vil vel egentlig ikke skade håret men er du redd for tørt hår så få du kure en gang i uken og bruke balsam. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå